ODPOVĚDI pro Vás

186 30 13
                                    

1. Jak dlouho se věnuješ grafice a jaké byly tvé začátky? _(LanieAckerman_)

- Grafice se věnuji něco málo přes tři roky, ale coverům pouze dva roky a půl. Začínala jsem s grafikou profilů na textová rpg, následně zkoušela nějaké layouty na blogy. 
Starší covery, jedny z prvotních naleznete v kapitole 'Starší covery'.

Třeba toto je část layoutu, který jsem dělala na konci roku 2015:

Třeba toto je část layoutu, který jsem dělala na konci roku 2015:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začátky byly hrozné :D, co si budeme namlouvat. Taková období měl každý grafik a chce to prostě jen čas, trpělivost a chtíč učit se a zkoušet nové věci. 

Btw, na originále tam u těch vlků byl bílý kůň xd.

2. Je něco, co tě na tvorbě grafiky extrémně nebaví? A naopak něco, na co se vždy těšíš? (AndrewDareon)

- Nebaví mě ořezávání postav a vybírání coloringu, protože když jich najdu několik, které se mi líbí, tak si pak nemůžu vybrat :D Někdy třeba smotám dva dohromady s tím, že u jednoho snížím třeba o  půlku nebo jen 30-40% viditelnost a jsem spokojená. 
Extrémně mě nebaví dokreslovat zvířecí chlupy, ale na druhou stranu mě zase baví dokreslovat vlasy, nechápu se xD. Takže na dokreslování vlasů se vždycky těším, stejně jako na hraní si se světly a taky na různé drobné dekorace, jako je třeba sníh, nějaká světélka, světlušky a podobné kravinky. 
Jo a víš co ještě zbožňuji? Dělat fotomontáže :D Na to jsem úplně ujetá xd.

3. Jaké máš ráda seriály? (Terkatpnkov9)

- Tak, když vezmu v potaz dětské seriály, tak jsem jako malá děsně ujížděla na Witch, H2O stačí přidat vodu atd xD, ale od jedenácti jsem se stala závislá na Teen Wolf, následně na Prolhaných kráskách a poté Game of Thrones, kdy GoT patří k mým nejoblíbenějším seriálům. Mám ráda i seriál Shadowhunters, nebo seriály od Marvelu jako je Ironfist, Luke Cage, Defenders, Cloak and Dagger a tak dál. Sledovala jsem i všechny série Grimma a samozřejmostí jsou i Živí Mrtví. Dále pak staří dobří Simpsonovi a Futurama. Dále mám taktéž ráda Doctora House, Přátelé a nově Orange is the new Black (U toho seriálu jsme chcípala smíchy xD, doporučuji). 
Naopak seriály, které moc nemusím, tak jsou Upíří deníky, Originals a prostě všechno okolo toho. 
Taktéž sleduji asijská seriálová dramata. 

4. V jakých programech jsi začínala a proč jsi s grafikou začala? Co tě motivovalo a motivuje? (Aurelia-Mia)

- Od úplného začátku jsem začínala s Gimpem. Jak jsem zmiňovala už v první otázce, dělala jsem profily na textová rpg a layouty na blog. Byly to mé úplně první zkušenosti s grafikou. V žádném jiném programu jsem nezačínala a teprve před necelým rokem jsem začala tvořit v Photoshopu CS6. Tehdy jsem žádné mobilní aplikace neznala a jsem ráda. K mobilním aplikacím, na kterém se dělají obálky mám odpor :D.
Důvod jsem proč jsem s grafikou tehdy začala byl ten, že jsem chtěla tehdy na rpgéčku pomoct s tvorbou profilů. S covery jsem začala až když jsem si založila wattpad. Po pár dnech na mě vyskočila Joy a její covery, které mě ohromily. Zírala jsem na ně s otevřenou klapačkou a řekla jsem si 'Jednou chci být jako ona' A od té doby to začalo :D Celou dobu mě motivovala a stále motivuje JoyMcGee. Její grafické schopnosti obdivuji a díky ní jsem se mnoho naučila a za to jí moc děkuju. 
V momentální době mě kromě Joy ještě motivuje to, že chci lidem dělat radost a ukázat, že něco umím :D, táta furt do mě rýpe že nic neumím, takže mu tímhle dokazuji opak :).

APOCALYPSE | Cover Book | CLOSEDKde žijí příběhy. Začni objevovat