A tréning

537 15 9
                                    

Másnap megkezdődött a kiképzésük. Sok mindent megtanultak: tankokat hatástalanítani, droidokat ártalmatlanná tenni, droidekák alá bombákat csempészni, közelharcot, stb.

A három Jedi felosztotta őket csoportokra és rotációsan foglalkoztak velük, mindig másikuk. Igy sokkal hatékonyabban ment a tanítás.

Kenobi már az első gyakorlatoknál odalépett Lyliához. Aminek a lány örült is meg nem. Miután az éjjel Obi-vannal álmodott, kissé zavarban volt.

- Nézd csak, így tartsd a karod! Igy hatékonyabb - magyarázta Lyliának, miközben szinte átölelte őt. Lylia érezte a lélegzetét a füle mellett. Ettől felmeredtek a pihék a nyakán, es forróság öntötte el. Lylia érzékei feléledtek és egész teste válaszolt a férfira. Ahogy ez tudatosodott benne, pánikba esett, hogy mindenki látja rajta. Hogy Kenobi, mint Jedi mester, egyből megérzi őt és könnyedén beazonosítja az érzéseit, ő pedig szégyenben marad. Ezért abban a pillanatban ellökte magát tőle és durván rákiáltott:

- Majd én egyedül! Ugy jobban megy!

Kenobi megadóan felemelte a kezét, mert érezte a lány zavarát az Erőben. Megjegyezte magának, hogy ne nyúljon többet a lányhoz.

Ettől függetlenül Lylia állandóan magán érezte Kenobi tekintetét. Es ez az állandó figyelem olyan dolgokat hozott ki belőle, aminek maga se volt tudatában. Nemcsak teljesíteni akart és egyre jobban, de érzelmek is születtek benne. Obi-van pedig nem értette, miért fagy le a lány, ahányszor a közelébe ment.

A feketehajú lány mindaddig úgy mozgott az Erő áramlatain, mint angolna a vízben, mindig egy pillanattal előbb megérezte, mi fog történni. Ám ha Kenobi odalépett, a lány egyből kizökkent a ritmusból, esetlen lett, koordinálatlan. Kenobi bosszankodott, úgy gondolta, a lány kiképzetlensége okozza ezt a hullámzást. Ilyenkor rátett egy lapáttal, hogy Lylia pontosan érezte Kenobi csalódottságát is.

Am Lylia bár elutasította az érintését, mégis minden éjszaka egy izmos testű, szakállas Jediről álmodott.

Aki az aznapi tréning után odaszólt Lyliának:

- Kérlek, gyere vissza ebéd után, van számodra feladatom!

Lylia megtorpant, aztán csak bólintott és elsietett.

Az első különórán már ott várta Kenobi mester le-föl sétálgatva. Lyliának izzadni kezdett a tenyere és összeszorult a gyomra, ahogy közeledett felé. Akkor engedett csak kicsit fel, amikor Obi-van felemelte a fejét és rámosolygott.

Lylia azért megkérdezte:

- Ezt most valami büntetés? Mert nem ment jól az edzésen?

Obi-van rámeredt, majd felfelé kunkorodott a szája széle, ahogy elképzelte, mit mondana erre Yoda.

- Büntetés vagy ajándék? Rajtad áll, mit hozol ki belőle - somolygott a lányra.

Lylia kicsit összezavarodva követte a mestert a fegyverekhez.

Nos, ez jó teszt lesz - gondolta Obi-van.

Fölemelt egy lézerpisztolyt. Megmutatta Lyliának.

- Nézd, most ezzel fogok rád lőni, neked meg csak ki kell kerülni a lövéseket.

Lylia elszörnyedt.

- Na de, mester!

Lylia belenézett Obi-van kék szemébe és rögtön rájött, hogy csak ugratta.

- Nyugodj meg, csak gumilövedékek vannak benne.

A lány gyors, ideges mosolyt villantott rá.

Belső ellenség / Enemy Within * Star Wars: The Clone Wars fanficOù les histoires vivent. Découvrez maintenant