Heaven Flear este o adolescenta de 18 ani care traieste in Londra alaturi de fratele ei Xander. Viata ei nu a fost niciodata una prea normala. Toti o considerau o ciudata datorita "darului" ei matematic. Era o eleva buna si era multumita cu ea insasi. Insa, o intorsatura uriasa a aparut in momentul in care afla ca mama ei, una dintre singurele persoane care o sustinea in fiecare pas pe care il facea, sufera de alzheimer. Totul era un dezastru, un adevarat soc, o cadere psihica. Totusi, de cand a inceput sa mearga la universitate, Heaven si-a gasit sora pe care nu o avea : faimoasa Eleanor Calder.
Harry Styles este idolul tuturor fetelor. Faima, banii si distractia nu cunosc limita pentru el. Povestea lui pare atat de fericita din afara : un baiat cu un vis care a devenit faimos alaturi de cei 4 "frati" ai lui. Dar adevarul este mereu ascuns in umbre si in glume. Adevarul despre familia lui il va bantui mereu pe Harry sub diferite forme. Forme nebanuite.
Desi amandoi iubesc muzica, desi amandoi iubesc neobisnuitul, desi amandoi iubesc provocarile, sunt diferiti.
Provin din lumi diferite cu obiceiuri si standarde diferite.
Va fi ea acceptata de numerosii fani, familia dar si prietenii lui Harry? Va fi el acceptat de Xander?
Vor reusii ei sa infrunte umbrele trecutului dar si luminile viitorului si sa ramana impreuna, cum s-ar zice, pana cand moartea ii va desparti?
Si totusi ceva nu se leaga nu-i asa?
Heia lume :DD Am decis sa scriem aceasta carte pentru ca in ochii nostri este o idee buna. Aceasta a fost un fel de descriere a cartii. Speram ca va place !
Ana & Stefania xx.
CITEȘTI
Heaven // I. Obscure [H.S.]
Фанфик" Atunci cand umbrele trecutului devin luminile prezentului. " all rights reserved.