Olayın iç Yüzünü Alinin ağzından dinleyeceğiz. Bakalım neler anlatacak..... :)
2 YIL ÖNCE
Herşey iki yıl önce senin babanında bulunduğu bir iş yemeğinde başladı. Sanırım baban şirketi daha yeni kurmuştu. Ve gelişme gösteren bir kurumdu.-Hâlâ öyle.- Benim babam o sıralar bizim şirketi bir şekilde büyütmeyi kafasına takmıştı. Bunu yapabilmek içinde ufak ama gelişme gösteren yada yeni açılmış ve henüz şirket yönetimi ile ilgili çok deneyimi olmayan kurbanlar arıyordu. O iş yemeğine kadar bir çok şirketi araştırdı. Bu şirketlerin içine sizin şirkette dahil. Ama diğer şirketleri Kemal amcanın şirketi kadar dişine uygun bulmadı. Ve o iş yemeğinde Kemal amcaya ortaklık teklif etti. Fakat Kemal amca kabul etmedi. Yanlış hatırlamıyorsam babam, babanın peşinden ortaklık için 2 ay kadar koştu. Ama Kemal amca kararlıydı. Kendi şirketini kendi yöntemleri ile yönetmek istiyordu.
Cemre, " Ee.. Sen bu olaya ne zaman dâhil oluyorsun?" diye sordu. Merak etmişti.
Ali," Ben babamın 'dahi' fikri ile olaya dahil oluyorum. Babam 2 ay sonunda senin babandan iş yöntemleri sayesinde ortaklık alamayacağını anlayınca, akraba yöntemini denemeye karar verdi. ne tesadüfdürki; Kemal amcanın çok güzel boylu poslu bir kızı vardır.
Cemre," Sen de bunu duyunca plana balıklama atladın tabii."
Ali," Hayır. Benim o sıralar sevgilim vardı."
Cemre," Bu plan için sevgilimi terkettim deme bana." Cemre şaşırmıştı.
Ali, " Hayır. Bir dinlersen anlatacağım. babam sevgilimi sevmiyordu. Ailemize yakışmıyor diye kafamı ütüleyip duruyordu. Ama ben Yağmur'u çok seviyordum ve onunda beni aynı şekilde sevdiğini düşünüyordum. Evlenmeyi istediğim kız oydu. Ona evlenme teklif etmeyi düşünüyordum. Babam beklememi söyledi. ' Yağmurun tüm foyası yakında ortaya çıkacak' dedi. Çıktıda. Meğersem Yağmur beni değil benim paramı benden daha çok seviyormuş. Babam bu evlilik olduğu takdirde olurda boşanma olursa nafaka olarak bir kuruş bile alamayacağını garanti eden bir evlilik sözleşmesi ayarlamış. Yağmur bunu kesinlikle kabul etmedi. Ve beni terketti."
Cemre," Ve sende bu şekilde babanın haklı olduğunu düşünerek plana dahil oldun."
Ali, " Yine hayır. Bana bu plandan bahsettiğinde kabul etmedim. Sırf bir ortaklık uğruna sevmediğim biriyle evlenmek istemedim. Babam beni bu evlilik için sıkıştırmaya başladı. Sabah akşam durmadan bu evliliğin şirketimiz için ne kadar kazançlı olacağını anlatıp durdu. Ama ben sevmediğim biriyle evlenmeyi hep red ettim. Bir gün Yağmurdan gizli bir telefon alıncaya kadar. Benimle buluşmak istediğini ve babamla ilgili gerçekleri anlatmak istediğini söyledi. Buluşmaya gittim ve babamın Yağmur'u eğer benimle evlenirse ailesini mahvedeceğini ve babasının şirketini batıracağını söylemiş. Yağmurda ailesine bir babamın teklifini kabul etmiş. Daha sonra beni sevdiği için bu gerçekleri bilmem gerektiğini düşünmüş ve herşeyi göze alarak bana her şeyi anlattı. Bu olanlardan sonra ben babamdan intikam almaya karar verdim. Ve evlilik planını kabul ettim."
Cemre, " Ve benim hislerimi hiç biriniz umursamadınız. Ne kadar aşağılık yaratıklarsınız."
Ali, " Aslına bakarsan o zamanlarda tek umursadığım babamın batışını görmekti. Hâlâ da öyle. İlk başlarda seninle uğraşmak çok zordu. Gönlünü kazanmam ve kendime aşık etmem uzun sürdü ama sonunda başardım. Ve seninle evlendim. Bana bir senecik daha katlanman gerek şekerim. Babamı alt edebilmek için bana bir sene yeter bana."
Cemre, " Sen öyle san. Hemen şimdi babamın avukatlarından birine gidiyorum ve bu evliliği fes ettireceğim."
Ali," Eğer bunu yaparsan baban batar."
Cemre," Ne demek batar?" Ne demek oluyodu bu şimdi? Cemre hiç bir anlam verememişti.
Ali," Şöyleki sevgili karıcığım. Biz evlenmeden bir hafta önce bir sözleşme imzalandı. Bu sözleşmeye göre; Eğer sen v eben bu evlilik bir seneyi doldurmadan boşanırsak Kemal amcanın şirketinin tamamı babama geçecek. ama bu evlilik mutlu mesut bir ömür boyu sürerse yani en azından bir seneyi geçerse mallar tamamen ortak bölünecek. Tahmin edeceğin üzere babam bu evliliği bir sene doldurmadan sonlandırmanın peşinde. Bana ' En fazla 7-8 ay dayansan yeter. Sonrasında şirket bizim.' demişti.
Cemrenin duydukları karşısında içini bir korku kaplamıştı. Ürkek bir şekilde " Buna izin veremem." dedi.
Ali," Merak etme ben herşeyi ayarladım.Babama bu evliliğin gerçek bir evlilik olduğunu düşündürteceğiz. En fazla bir buçuk sene sonrasında boşandığımızda babam amacına ulaşamamış olacak. Ve yine benim bir takım ayarlamalarım sayesinde babam bu ortaklığın keyfini süremeyecek. Bu yüzden seni kendime aşık ettim, gerçek gözükmesi gerekiyordu. Benimde iyi rol yapmam yeterliydi. En azından dün geceye kadar. Bunu gerçekleştirebilmek için çok çalışmam gerekiyor. Bunun için balayından sonra işe başlıyorum bana şans dile."
hikayenin devamını 3. ağızdan okumaya devam edeceğiz bu yüzden bu bölüm bu kadar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK OYUNU
RomanceHikayemizin adı Evcilik Oyunu fakat bildiğimiz oyunlardan değil bu. Cemreye göre bu evlilik tam bir aşk evliliği, çünkü kocasına çook aşık. Fakat Ali'ye göre bu evlilik hiçte öyle değil, çünkü onun kafasında bambaşka planlar var. Neler mi ? O da hik...