CANI PAHASINA SEVMEK

185 8 1
                                    

Size motosikletli bir gencin aşk hikayesini anlatacam. sakın ağlamayın yoksa bende ağlarım valla evet arkadaşlar bu genç adamın bir sevgilisi var. gerçi sevgilisi demek ayıp olur. canı pahasına sevdiği kız desek daha doğru olur. adam bir sabah işe giderken sevdiği kızı bir, arkadaşına bırakır ve akşam işten dönerken sevdiği kızı yol üstünde alır. birlikte motosiklete binerken adam kıza biraz tuhaf davraniyordu. genç kız bir anlam veremedi buna. genç adam kiza, bana sıkıca sarıl sakin birakma kız dediğini yaptı ve adam beni seviyor musun kiz bağıra bağıra evet seni seviyorum bitanem dedi adam son birşey yapmasını daha istedi. kiza benim başımdaki kaskı çıkarıp kendi başına takmasını istedi. kız kaskı alıp başına taktı takmasinada çok gec olmadan iki sevgili kaza yaptılar ama bu kazada genç adam öldü. genç kız ise burnu kanamadan kurtuldu. peki niye mi kızın burnu kanamadı. evet arkadaşlar meğerse genç adam frenlerin tutmadığını anlamış ama sevdiği kıza hic caktirmadan kaskı başından çıkarıp, onu sevdiği kızın başına takmış, ve sanki öleceğini biliyormuş gibi. sevdiği kıza canını feda etti işte arkadaşlar bakın canı pahasına sevmek buna denilir. kim bilir belki dünyanın en büyük aşkı budur.

ibretlik aşk hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin