Istenem,de gyönyörű.Bárcsak ne lenne ilyen zárkózott és elutasító..
-Harry,drágám min merengsz?-kérdi a Alice-az egyéjszakás barátnőim egyike,akivel elég jól összemelegedtünk már többször is,de nincsenek nagyon érzelmek,- idegesítő,nyávogó hangján.
-Semmin Cicus.Nem rád tartozik.
-Elegem van,hogy minidig ezt teszed.Tudom,hogy csak kihasználsz,de legalább kicsit palástolhatnád az érzéseidet!Végeztem veled-kiabál torkaszakadtából.
-Oké-rántom meg a vállam.
Ezek után elviharzik.Most biztos azt hiszitek,hogy egy gerinctelen féreg vagyok.Lehet van benne valami,de egyszerűen nem tudok más lányra gondolni csak Gracere.A mosolyára,a hibátlan bőrére,a szürke szemeire.Megkapó az,ahogyan elpirul,vagy ahogy a barátai körében kacag.Az összes srác oda van érte.A formás, hosszú lábaiért,a dekoltázsáért, ahogyan a folyosón végig riszálja a kerek fenekét.De neki soha nem kell senki.Mindig mindenkivel barátságos, kedves,de nem nyílik meg senkinek.Több tucat srác próbálta már becserkészni,de senkinek sem sikerült.
2 évvel ezelőtt költözött ide a családjával, pár házra tőlünk.Emlékszem első félév vége volt,mikor bejelentették,hogy új osztálytársat kapunk.Mindenki elég izgatott volt.Aztán belépett az osztályba ő.Vállig érő fehér haja volt,és egyszerű,csinos ruhák.Mindig szürkébe feketébe,vagy fehérbe jár.Még sose láttam rajta színeket.elég visszafogott stílusa van.A ruhái sose mutatnak túl sokat.Sőt, szinte semmit,de ez is elég arra,hogy a fiúk százainak a fejét elcsavarja.Köztük az enyémet is.
De talán ne rohanjunk ennyire előre,kezdjük az elején.
***
A kellemes merengésemből a csengő zaja zökkentett ki.Biológiám jön.Ezt az órát szeretem a legjobban,hisz' mellettem ül Grace. Mikor a terembe érek már mindenki ott van,csak a tanár nem.Szerencsére.Gyorsan helyet is foglaltam.
-Sziasztok gyerekek-lép be a terembe Mrs. Tucker
-Jó napot tanárnő!-köszön kórusban az osztály.
-A mai órától kezdve páros munka lesz, a melleteket ülővel kell egy 1500 szavas beadandót írni az itt felsorolt témákból-mutat a táblára-vagy egy kis előadást,amely legalább 8 perces,22-24 diából áll,és..-folytatta körülbelül még 10 percig a kitételeket.
-Harry!
Éreztem egy kezet a vállamon,miközben a nevemet hallottam.
-Hm?
-Jól vagy?már harmadszorra szóltam.
-Igen,persze csak elmerengtem.
-Ja,okey. Arra gondoltam,hogy órák után a könyvtárban találkozhatnánk,hogy megcsináljuk a feladatot,percse ha csak neked is megfelel.
-Felőlem oké,ott találkozunk.
Akartam volna valamit még kérdezni,de már elfordult tőlem és gyorsan másolni kezdte a táblán lévő információkat.
***
Tanítás után
Mikor beléptem a könyvtárba,már Grace ott ült egy asztalnál,egy halom könyv társaságában.Szinte elveszett közöttük.Erősen koncentrált olvasás közben,míg meg nem zavarta egy-az arcába lógó-tincs.Miután megigazította a frizuráját,ajak rágcsálva belemerült az adatok kigyűjtésébe.Teljesen megbabonázott a lány,így csak megérkeztem után pár perccel indultam el felé. Mögé somfordáltam és meg akartam ijeszteni de...
-MEG.NE.PRÓBÁLD.-fordult hátra a lány hirtelen hatalmas lendülettel,,és kicsit sem barátságos arccal.
-Mi..De...Honnét,és...
-Annyi legyen elég,hogy tudtam és kész.Egyébként is dolgozni jöttünk ide,nem?-Förmedt rám kis hiján,és cseppet sem örült a kis viccemnek.
-De,de persze.
Miután leültem mellé megmutatta min dolgozott eddig,és hogy még mi van hátra.Megjegyzem,már több,mint a felével kész volt.Életemben nem voltam még ilyen gyorsan készen beadandóval,ugyanis a lány szörnyen precízen és biztosan dolgozott.
-Öröm volt veled dolgozni,Grace!
-Úgyszint Harry,de most mennem kell,szóval a holnapi viszont látásra !-Állt fel a helyéről és gyors szedelőzködésbe kezdett.
-Szia...-A mondatot se tudtam befejezni már el is tűnt a teremből.Gyorsan felpattantam és utána rohantam.Kiérve a suli elé már csak annyit láttam,hogy beszáll egy fekete sportkocsiba és elhajt vele.
Valljuk be eléggé felcsigázta az érdeklődésemet ez a lány,szóval nem adom fel,amíg meg nem fejtem.
YOU ARE READING
A fehér hajú lány[ÁTÍRÁS ALATT]
RomanceGrace gyönyörű.Hamvas bőre van,csodaszép arca, és hatalmas szemei.Bárkit megkaphatna,de neki senki sem kell.Miért? Fogalmam sincs,De ki fogom deríteni!