12

152 14 0
                                    

Különleges résszel készültem nektek.

 Valószínűleg 2 hétig nem leszek gép közelben,így egy kicsit hosszabb részt hozok.

***

*Grace  szemszöge*

Zayn a házfalához préselte, s vadul tépni kezdte az ajkaim. Nem ellenkeztem, bár szívem szerint megtettem volna. Ugyanis nem ő vele csókolóznék egy hűvös májusi éjben.

-Szeretlek Grace!

-Én is Zayn- dehogy is szeretlek. Sohasem mondtam ki ezt a bizonyos szót, csak azt, hogy én is.

-Mi a.....-hallottunk meg egy fiú hangot oldalról. Harry volt. Arcán tisztán látszódott a megrökönyödés. A döbbenet. És se én, se Zayn nem örült annak,hogy meglátta a kis jelenetet.

Eldobta a kezében lévő cigarettát, és elindult be a házba.

-Harry várj!

-Grace- ragadta meg Zayn durván a csuklóm- nem hagyhatsz így, itt.

-Ne haragudj, de ez most fontosabb. Otthon majd számolhatsz ezért velem, de ezt most meg kell tennem- tépem ki magam a szorításából, majd Harry után rohanok, aki már majdnem a kocsijánál van.

-Harry az Istenért! Várj már meg!

-Mégis minek? Nem tartozol magyarázattal azért, ami köztetek van- mondta ki undorral a hangjában.

-Az lehet, de legalább megkérhetlek arra, hogy  nem mond el senkinek?

-Természetesen tartani fogom a számat- forgatja meg a szemeit.

-Köszönöm Harry-odalépek hozzá és egy lágy puszit hintek ajkaira.

Ő pedig mohón kap szám után, s elmélyíti a csókunkat. Sose éreztem még ezt csók közben. A gyomrom furcsa bukfencet hány, a vér a fülembe dobog, és nem akarom,hogy vége legyen. Annyira jó. Lihegve válunk el egymás ajkaitól.

-És ezt is köszönöm Harry. Életem legcsodálatosabb csókja volt.

Majd egy lépést teszek hátra s végigérem. Talán most látom őt utoljára.

Sarkon fordulok és a szomszédos oldalra visszasétálok.

Zayn már a motorjának dőlve vár. Nyugodtan.

-Ezért nagyon fogsz kapni, ugye tudod?

-Igen-mondom csendesen, és kiveszem a kezéből a sisakot. Felhúzom, majd felülök mögé a járműre. Kezemmel körebe ölelem derekát.

Visszapillantok Harryre. Ugyanolyan csodálkozva néz.

Bárcsak elmagyarázhatnám neki ezt az egészet...

Bár, most inkább magamat kellene féltenem, hiszen amikor hazaérünk biztos vagyok benne, hogy lesz ott minden, ami kielégíti Zayn szadista vágyait.

És az a probléma, hogy ő Komolyan úgy gondolja, hogy megérdemlem.


A fehér hajú lány[ÁTÍRÁS ALATT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora