11

152 11 1
                                    

-Nem,te különleges vagy

-A maga módján mindenki az-mondja. Bár mind a ketten tudjuk,hogy nem így értettem, de most ez nem annyira foglalkoztat.

Leparkolok Terryék háza előtt, majd kiszállok és Gracenek is kinyitom az ajtót.

-Köszönöm-mosolyodik el. Ekkor sikerül alaposabban végigmérnem. Egy fekete bőr nadrágot visel hozzáillő magassarkúval. A felsője egy vajszínű,ujjatlan haspóló,mely a mellrészénél fűzővel van megbolondítva.

-Igazán elragadóan festesz.Bár tőled nem szokványos

-Előszőr és utoljára látnak buliban,szóval gondoltam megmutatom egy kicsit a másik énem is-kacsint és csípőjét rázva elindul be a házba.

-Grace-fogom meg a csuklóját-szeretnélek haza is vinni.És biztos vagyok benne,hogy szem elől foglak veszíteni.Szóval mit szólnál ha találkoznánk mondjuk 1-kor a kocsimnál?

-Rendben.Egykor ott látlak-ezzel sarkon fordul és eltűnik a tömegben

-Csá tesó!Látom sikerült egy csinibabát is magaddal hozni-mosolyodik el,bár lehelete arról árulkodik,nem most kezdte el a bulit.

-Hello Tom.Igen magammal hoztam Gracet az évfolyamról.

-Azt a büdös.Észveszejtő ebben a szűk bőr nadrágban.

-Egyet kell,hogy értsek.

-Nesze Styles. Jót fog tenni a kis virág lelkednek-nyom egy poharat a kezembe a színen frissen megjelent Terry.

-Húzzatok ti a picsába-mondom,majd eltüntetem a vodkanarancsot.

*2 órával és 3 pohár ismeretlen eredetű Jackson által kevert koktéllal később*

-Tom,nincs egy öngyújtód?

-De tessék-dobja felém az említett tárgyat-de kérem is vissza!

-Oké-kiáltom a vállam felett. 

A teraszajtón át távozok a túlfűtött nappaliból.

Egy párt látok meg csókolózni a fal mellett.Vadul tépik egymás ajkait én pedig ráérősen rágyújtok.A nikotin szétárad a tüdőmben,mikor meghallom azt egyetlen kis mondat foszlányt,amely fenekestül felforgatta a mindennapjaim.

-Szeretlek Grace!

-Én is Zayn......

A fehér hajú lány[ÁTÍRÁS ALATT]Onde histórias criam vida. Descubra agora