13

143 8 0
                                    

Grace csókjának íze még mindig itt van az ajkamon. Alig volt egy fél perc az egész, de valami különös volt. Ahogyan az is akitől kaptam.

Én nem értem mi ez az egész.Egyre jobban összezavarodok...

-Mr.Styles el tudná mondani az emberi szem felépítését?-kérdi meg a biosz tanár.

-Nem,sajnos nem-motyogom halkan az orrom alatt.

-Persze,miért is tudná?!Hol van Purple kisasszony?Nem maga mellett ül?

-De igen,itt.Viszont fogalmam sincs hol lehet-mondom kicsit ingerültebben a kelleténél.Bár ez fel sem tűnik a tanárnak,s szokásosan folytatja az órát.

 ***

-Mizu Styles?-dől neki a szekrényemnek Zayn.

-Semmi Malik.Minek köszönhetem a váratlan felbukkanásod?

-Miért?Nem látogathatom meg a csapattársam?-kérdezi gúnnyal teli hangon.

-Mit akarsz?

-Semmi különöset.Csak szeretném ha tudnád,hogy Ő az enyém.

-Nem egy tárgy,hogy birtokolhasd!-kezdek ideges lenni. Valahogy ha már csak a közelembe van ez a srác frusztrált leszek.annyira kiszámíthatatlannak tűnik.

-Pedig őt igenis birtoklom.Mert az enyém.CSAK az enyém!A teste,az ajkai.És hidd el nincs csodálatosabb érzés mint,amikor a nevedet nyögdécseli alattad.

Azt hiszem itt telt be a pohár,ugyanis lendült a kezem,s bevertem az orrát.Ömleni kezdett belőle a vér.De nem csinált semmit.Csak nevetett.Mint valami örült.

-Ejnye Styles!Ez nem volt fair-csóválja meg a fejét és elsétál.

Megrökönyödve figyelem távolodó alakját.

-Harry!Ez mégis mi a fasz volt?-Kérdi Terry,mire csak vállat rántok.

-Megérdemelte-majd besétáltam a második órámra,ahol meglepetésemre ott ült Grace. Arcát napszemüveg takarta.És sok smink volt rajta.Nem lett volna annyira feltűnő,ha nem róla van szó.

Mikor elsétáltam mellette észrevétlenül a kezembe nyomott egy cetlit.

Ez állt rajta:

"Órák után beszélnünk kell"


Sziasztok!
Sajnálom, hogy eddig nem volt rész , de program változás volt nálunk és nem voltam net közelbe (most is az egri gyors wifijét lopom)

A fehér hajú lány[ÁTÍRÁS ALATT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora