06

189 13 1
                                    

Ledermedve álltam ott,s megilletődve figyeltem,ahogy eltűnt a tömegben.

***

Nos mindez lassan több mint 48 órája történt.Vasárnap késő este (vagy ha úgy tetszik hétfő kora reggel) van.

Nem bírtam elaludni.Sem most,sem tegnap,sem azelőtt.

Grace más volt mint a többi lány.Olyan tisztának és ártatlannak tűnt.Tűnt.

Olyan furcsa múlt időt használni valakire,aki most is pontosan ugyanúgy fog kinézni,mint az elmúlt két évben.

De én már tudom mit is rejteget.

***

-Hi, Harry!

-Hello Tom-pacsizok le a kosárlabda csapatkapitányával.

-Pénteken Terry tart egy szezon záró bulit.Neked is el kell jönnöd!

-Tudom,már mondta Jack csütörtöki edzésen.Mindenféleképpen ott leszek tesó!

-Oké, délután edzésen!De most ne késs,mert Josh edző megfolyt-kiált még a folyosó végéről vissza.

Hihetetlen,még csak 5 perce vagyok bent a suliban,hétfő van és már is van programom péntekre.

Mi jöhet még?!

-Harold Edward Styles!Mit ácsorog az ajtó előtt?!Mars be a terembe!-hallom meg Mrs.Pepper

Kellet megkérdeznem!

Egyébként nagyon találó a neve,hisz állandóan paprikás,és megállás nélkül kiabál.

-Igenis tanárnő-mondom halkan,lesütött szemekkel.Mert be kell valljam félek ettől a nőtől.Hátborzongató.

Persze a haverjaim majd megszakadtak a röhögéstől,szóval azt hiszem ez egy átlagos hét kezdő reggel.

***

Szünet van.Osztályban a következő a csendélet:

Ash és a csatlósa ép a hogyan sminkeljünk úgy,hogy ne látszódjon az arcunk gyakorlatokat végzik. A hátulsó padban ép Greg és Em falják egymást,kicsit mellettük kocka-tanfolyam van.

  Anthony és Kevin ép tömik magukat.Már vagy a negyedik giga szendvicset nyomják magukba, mikor Thony  hátra dől,s ennyit mond:

-Kész,vége.Egy falattal se többet.Te nyertél tesó, tied a húszas.

-Mi van,nem fér beléd több?-kérdi meg nevetve Grace.

-Hát ha én is olyan kövér lennék,mint te,akkor lehet,hogy még férne belém-rántja meg a vállát a srác,s hitetlenkedve nézek rá.Tudtam, hogy egy köcsög seggfej,de hogy ennyire?!

-Tessék?Te, azt mondod rám,hogy kövér,aki annyira dagadt,hogy a fél iskola Tonna-Thonynak nevez?-kelt ki magából a lány-Hm?Neked teljesen elmentek otthonról?Van merszed  egy nőt kövérnek nevezni?!Te!-lép közel hozzá olyannyira,hogy csak centik választják el egymástól őket-Te egy szemét állat vagy-s keze hatalmasat csattan a srác arcán-Ha meghallom,hogy bárkit is dagadtnak nevezel,nagyon megbánod!

-Ugyan cica mit csinálsz-kérdi nevetve Kevin.

-Mondjuk mesélek a szüleidnek a kis aranyos tűnyomokról-ránt vállat,s kisétál a teremből.Fekete nadrágba bújtatott csípője lágyan ring,hosszú fehér haját pedig átdobta a vállán.

-Csukd be a szádat Styles-fordult vissza még egy pillanatra,majd végleg elhagyta a helyszínt.

A teremben csend van.Thony és a heroin?És ez a csaj honnét tud erről?

Mi a fasz történik itt?

A fehér hajú lány[ÁTÍRÁS ALATT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant