- N-naprawdę?! Pomożesz mi?- spytała podekscytowana Aiko. - Dlaczego miałabym tobie nie pomóc? Przecież to oczywiste, że ci pomogę.- odpowiedziała kobieta patrząc się na księżyc.- Ja również pomogę.- powiedziała Reimu wchodząc do salonu z jedzeniem i piciem na tacy.- Ale dopiero jutro. W nocy lepiej nie wychodzić. Ale teraz zjedzcie coś. Aiko, musisz być zmęczona i głodna po tym wszystkim, a ty Yukari po całym dniu łażenia po Gensoukyou, też na pewno jesteś głodna.- powiedziała Reimu kładąc tacę na stoliku.
~Następnego dnia~
Aiko spała jak zabita, dopóki nie obudził jej promień słońca z za okna.
- Ahh, chyba jeszcze nigdy się tak nie wyspałam.- powiedziała do siebie dziewczyna wstając z łóżka.
- Widzę, że już się obudziłaś. Śniadanie czeka.- rzekła Reimu wchodząc do pokoju w którym znajdowała się Aiko, po czym poszła do salonu, w którym czekało duże śniadanie. Aiko podążyła za Reimu, ocierając oczy. Przy śniadaniu, cały czas ze sobą rozmawiały.
- Pierwsze miejsce, w którym poszukamy Hanako, to Las Magii. Mieszka w nim moja przyjaciółka, Marisa Kirisame, oraz mag, Alice Margatroid. Alice jest także lalkarką, lecz jej lalki nie są normalne, bo umieją walczyć.- mówiła Reimu, po czym wstała.- Yukari nam dzisiaj raczej nie pomoże, bo pewnie znowu błąka się bez celu po Gensoukyou.- powiedziała patrząc się na Aiko, która właśnie kończyła jedzenie. - Możemy iść.- rzekła dziewczyna wstając.
~ Trochę później~
Dziewczyny stały już przed Lasem Magii. Z głębi lasu było słychać piękne śpiewanie ptaków oraz brzęczenie owadów. - To jest Las Magii.- powiedziała Reimu patrząc się na piękne, zielone drzewa. - Tylko podążaj za mną, bo łatwo się tu zgubić.- rzekła dziewczyna idąc w stronę ścieżki prowadzącej w głąb lasu, po czym wykonała gest pokazujący, że Aiko ma za nią iść.
~Godzinę później~
Reimu i Aiko stanęły przed dość dużym domem, z którego po chwili wyszła około 17-sto letnia dziewczyna. Była ubrana w biało-czarny strój, na głowie miała kapelusz czarownicy, a w prawej ręce trzymała miotłę. - O, hej Reimu. Co cię tu dzisiaj sprowadza? Znowu jakaś youkai do pokonania?- powiedziała dziewczyna poprawiając swój kapelusz. - A tak w ogóle to kto to jest?- zapytała wskazując na Aiko. - To jest Aiko Takei, przyszłyśmy poprosić cię o pomoc.- powiedziała Reimu patrząc na dziewczynę. - Aiko, to jest Marisa Kirisame, moja sojuszniczka i przyjaciółka.- rzekła Reimu pokazując na Marisę. - Daze! Miło mi cię poznać Aiko!- powiedziała radośnie Marisa. Było widać, że jest optymistką. - Mi również miło cię poznać, Marisa.- odpowiedziała Aiko z uśmiechem. Po chwili Marisa zapytała:
- To w czym mam wam pomóc?
- Musisz pomóc nam w poszukiwaniach.- odpowiedziała Reimu, patrząc się na Marisę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejo! Informuje was, że wspomniana Alice pojawi się w następnym rozdziale. No to do następnego! (。・ω・。)
CZYTASZ
,,An Ethereal World- Touhou FanFiction''
FanfictionBohaterkami tego FF są Aiko Takei i Hanako Toru, najlepsze przyjaciółki. Pewnego dnia Hanako niespodziewanie zaginęła, a Aiko dostała się do jakiegoś innego świata. Jak potoczą się ich losy? Czy Aiko odnajdzie przyczynę zaginięcia jej przyjaciółki?