Rozdział 5- ,,Rezydencja Szkarłatnego Diabła" cz.2

75 12 13
                                    

   Po paru chwilach mała Youkai leżała już na ziemi. Marisa zsiadła z miotły patrząc się z uśmieszkiem na Rumię. Było widać, że dziewczynka nie była zadowolona z faktu, iż przegrała. 

-Rumię mamy z głowy, teraz zmierzamy do Mglistego Jeziora- powiedziała Marisa odwracając się w stronę Reimu i Aiko. 

~Później~

Gdy dziewczyny były już przed Mglistym Jeziorem, pierwsze co wpadło im w oczy to dwie małe wróżki zmierzające w ich stronę.

-O! Baka leci!- powiedziała śmiejąc się Marisa. Niebiesko-włosa wróżka zaczęła krzyczeć coś na Marisę.

-Ty baka! Dziś cię pokonam!- wrzeszczała wkurzona wróżka.

-Aiko, to są Cirno i Daiyousei- rzekła Reimu pokazując na dwie dziewczynki. -Cirno to ta idiotka w niebieskich włosach, a Dai to ta spokojna. 

-Hę?! Ja idiotka?! Nie jestem idiotką! Jestem Cirno! Najpotężniejsze stworzenie w całym Gensokyou!- Cirno wrzeszczała wymachując rękami. Po chwili ciszy Aiko, Reimu i Marisa wybuchnęły śmiechem. Wróżka patrzała ze złością na rozbawioną grupkę. Ze złości aż zrobiła się czerwona jak włosy Yumemi. 

-Jeśli aż tak was to bawi to mogę sie bić, ponieważ jestem od was silniejsza! Deszcz sopli!- Cirno wrzasnęła a z nieba zaczęły spadać duże sople, które łatwo było ominąć.

-Teraz moja kolej- powiedziała ze spokojem Reimu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I jak wam się podoba?

,,An Ethereal World- Touhou FanFiction''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz