Rozdział 2- ,, Gensoukyou''

81 21 1
                                    

    Aiko otarła oczy i spojrzała na Reimu z uśmiechem. Dziewczyna wyglądała na miłą. Po chwili Reimu zapytała:

- Jak się tu dostałaś?- spytała.

- Gdy siedziałam na ławce w parku, przy fontannie, woda w niej zaczęła emitować fioletowe światło. Weszłam do niej, a ta zaczęła jeszcze mocniej świecić, następnie zemdlałam i znalazłam się tu.- odpowiedziała Aiko, otrzepując swoją spódniczkę.- A tak w ogóle gdzie ja jestem?

- W Gensoukyou.- rzekła Reimu patrząc się w zachodzące słońce.- Przekroczyłaś Granicę Hakurei, która oddziela Gensoukyou od świata zewnętrznego.- powiedziała dziewczyna, po czym odwróciła się i zaczęła iść po schodach, w górę.- Musisz być zmęczona i głodna, na chwilę obecną zamieszkasz u mnie.- Reimu spojrzała się z uśmiechem na Aiko, po czym zrobiła gest, oznaczający żeby za nią szła.

~Chwilę później~

Po wędrówce w górę po schodach obydwie stanęły przed drewnianą ,,świątynią''.- Witam w Świątyni Hakurei*, Aiko.- powiedziała Reimu odwracając się do dziewczyny. 

- Oh, Reimu, kto to taki?- dziewczyny usłyszały głos około 20 letniej kobiety po czym Reimu powiedziała:- Yukari, możesz nas tak nie straszyć? To wkurzające.- w tym momencie przed Aiko i Reimu stała kobieta o blond włosach i długiej fioletowej sukni, trzymająca jasno-różowy parasol.- To jest Aiko. Dziwnym trafem przekroczyła Granicę Hakurei.- rzekła Reimu- Aiko, to jest Yukari Yakumo, youkai, która często tutaj przebywa.- powiedziała Reimu pokazując na kobietę. - Miło mi cię poznać, Aiko.- Yukari uśmiechnęła się ciepło, po czym podała rękę Aiko.- Mi również miło ciebie poznać, Yukari.- odpowiedziała dziewczyna ściskając dłoń Yukari. -Dobra, chodźcie do domu, bo późno już jest.- rzekła Reimu zmierzając ku drzwiom świątyni.

~Chwilę później~

   Podczas gdy Reimu przygotowywała kolację, Aiko postanowiła zapytać się Yukari czy nie zna Hanako.

- Hanako... Już wiem! Czy Hanako której szukasz to Hanako Toru?- powiedziała youkai patrząc się na dziewczynę. - Tak! To ona! Znasz ją?- zapytała zaciekawiona i szczęśliwa Aiko. Może Yukari pomoże jej ją znaleźć. - Moja znajoma, Byakuren Hijiri opowiadała mi o niej. Ponoć to kuzynka świętej, Toyosatomimi no Miko.- mówiła kobieta.

- Wiesz może, gdzie się obecnie znajduje?- spytała z nadzieją Aiko.

- Nie, niestety nie wiem, lecz znam Gensoukyou jak własną kieszeń, możemy jej poszukać.- rzekła Yukari.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Do akcji wkracza jedna z moich ulubionych postaci! Najpierw zamiast Yukari miała pojawić się Marisa, lecz ona zadebiutuje w późniejszych rozdziałach :3 No to baju-baju! :>

Tu macie Świątynie Hakurei :

Tu macie Świątynie Hakurei :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
,,An Ethereal World- Touhou FanFiction''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz