Marisa przez chwilę patrzyła się na Reimu, po czym zapytała:
- Jakich poszukiwaniach? Kogo będziemy szukać?
- Hanako Toru, przyjaciółka Aiko- mówiła Reimu- Yukari mówiła, że Byakuren opowiadała jej o Hanako.
- Dazee~Sakuya na pewno coś wie- odpowiedziała czarownica zdejmując swój kapelusz.
- Aya Shameimaru też pewnie coś wie, przecież jest reporterką- rzekła Reimu odwracając się w stronę Aiko- Lecz Aya kręci się cały czas po Gensoukyou, łatwiej znajdziemy Sakuyę.
- Czyli na początek idziemy do Rezydencji Szkarłatnego Diabła, tak?- spytała Marisa zakładając kapelusz.
- Tak- odpowiedziała Reimu idąc do ścieżki- Chodźcie, nie mamy ani chwili do stracenia.
Aiko i Marisa krótko spojrzały się na siebie, po czym podążyły za kapłanką. Aiko była zaciekawiona Rezydencją Szkarłatnego Diabła, chciała wiedzieć więcej o tym miejscu.
~Później~
Przez długą chwile dziewczyny szły w milczeniu. Marisa rozmyślała o tym, jak dostać się do środka ich celu, Aiko o tym, skąd mogła wziąć się nazwa tego miejsca, a Reimu, jak pokonają pilnującą bramy do rezydencji youkai. Nagle cisza została przerwana przez Marisę.
- No i widać nasz pierwszy cel- powiedziała czarownica pokazując na lecącą na nie około 9-10 letnią dziewczynę.- Rumia, youkai ciemności, na szczęście szybko sobie z nią poradzimy, ponieważ jest bardzo słaba.
Po chwili, gdy Rumia była już przed nimi, Marisa wskoczyła na swoją miotłę, a Reimu złapała Aiko za nadgarstek i odsunęła się z nią na bok. Na niebie rozbłysnęły setki kolorowych pocisków, pomiędzy którymi Marisa z łatwością się przeciskała.
- Master Spark!~- wrzasnęła czarownica, a z małego urządzenia wydobył się promień jasnego, niebieskiego światła.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fak, muszę zrobić listę gości ;_____;
CZYTASZ
,,An Ethereal World- Touhou FanFiction''
FanfictionBohaterkami tego FF są Aiko Takei i Hanako Toru, najlepsze przyjaciółki. Pewnego dnia Hanako niespodziewanie zaginęła, a Aiko dostała się do jakiegoś innego świata. Jak potoczą się ich losy? Czy Aiko odnajdzie przyczynę zaginięcia jej przyjaciółki?