Gün hızlı başlamıştı.Önce yerleri paspas yaptım.Malum daha çıraktım ve bütün angarya işler benim üzerimdeydi.Daha sonra gelip giden müşterilerle ilgilenmeye başladım.Kafenin ortamı iyiydi.Müdür dışında diğer çalışanlar gayet sıcak kişilerdi.Akşama kadar bu şekilde çalıştım önemli bir şey olmadı.Fakat akşam olacaklardan haberim bile yoktu.Hemde daha ilk günden..
Saat ilerliyordu,iyice yorulmuştum birazdan gececi arkadaşlara devredecektim işi..
Fakat tam da mesaimin son saatlerine doğru kapıdan onlar girdi..Kan beynime sıçradı..Kapıdan girenler Celal,yancıları İrem ve bir kaç kız arkadaşıydı.İrem halinden gayet memnundu .Celalle konuşurken kahkalar atıyor,bunu yaparken ağzını o kadar çok açıyordu ki bütün dişlerini sayabiliyordum..Onlar beni görmemişti.Ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde elimdeki işi bırakıp doğru tuvalete koştum.İçeri girip kapıyı kilitledim.Aynaya baktım..Kendimden utandım.Sinirden ve kalbimin kırılmasından neredeyse ağlamak üzereydim..Bir süre sadece aynaya baktım.Kendimle hesaplaştım.Ne yapıyordum ben sahiden ? Zengin bir zübbe için ve beni kandıran iki yüzlü bir kız için çalışmaktan mı utanıyordum ? Hayır hayır..Ben bu değildim..
Bu gazla hızlıca dışarı çıkıp onların oturduğu masaya doğru yöneldim.Masaya yaklaştıkça az önceki hızlı hareketlerimden eser kalmamıştı.
Yanlarına yaklaştım ve sordum:
''Hoşgeldiniz efendim.Ne arzu ederdiniz ?'' Beni görünce hepsinin suratı buz kesti.Bende ister istemez başımı öne eğdim.Fakat bu çok uzun sürmedi.İlk sessizliği bozan Celal'in bütün kafeyi inleten kahkahası oldu.Gülmekten sandalyeden düştü celal.Anlamadım bu kadar komik olan neydi.İrem ise hiçbir şey demiyor sadece önüne bakıyordu.İrem'in arkadaşları da bıyık altından gülüyolardı.O an,o manzaraya daha fazla katlanamazdım.Önlüğümü çıkardım ve müdüre mesaim bitti ben gidiyorum diyerek kafeyi terk ettim.Karanlık sokaklarda hızlıca koşmaya başladım..Nereye gideceğimi bilmeden yönümü kaybetmişçesine koşuyordum..
Bir yandan da kendimle hesaplaşıyordum.Kız benim sevgilim değildi.Neyin tribiydi bu bende ki ? Yok yok haksız da sayılmam kız bana ümit verdi,beni celale karşı savundu sonra niye böyle yaptı ki ? Ne olacak zengin kaşarı işte.Öyle deme be Hüseyin vardır belki bir sebebi..Yok lan ne sebebi olacak düpe düz şerefsizlik..
beynimin içi düşünmekten çin kerhanesine dönmüştü.Nefesim kesilene kadar koştum.Nefessiz kalınca durup cebimdeki paketimden bir sigara çıkarıp içmeye başladım..Bir duvarın dibine çöktüm..Acınacak haldeydim.Bir,iki derken 5. dalın sonunda kalkıp evin yolunu tuttum.
Doğru odama girip gözlerimi yumdum.Ertesi gün gececiydim.Sabah okula gidebilirdim yani..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Üniversite ve Yaşadıklarım
Teen FictionBir sene boyunca varımı yoğumu ortaya koyup Ygs-Lys Kasmıştım. Amacım bu çileyi bir daha çekmemek bir yer yazıp gitmekti. Haliyle de yapabileceğimin en iyisinin olmasıydı. Fakat benim gibi sadece son sınıfta çalışan biri için bu pek de kolay görünmü...