Yeni Dostluklar

323 6 4
                                    

Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım.Yataktan hiç çıkmak istemiyordum.Dün gece yaşadıklarımın etkisi hala üzerimdeydi.Fakat her şeye rağmen cesur olmalıydım.Güçlü olup ayakta kalmalıydım.

Yataktan çıkıp banyoya gittim.Aynada kendime baktım bir süre.Gözlerim kıpkırmızıydı.

Elimi yüzümü yıkayıp hazırlığımı bitirdikten sonra evden çıktım.Okula doğru yöneldim.Okulda beni ne bekliyor gerçekten merak ediyordum.

Fakülte binasının önünde durup paketimde ki son iki daldan birini yakıp içmeye başladım.Sigaram bitmek üzereyken irem gözüktü yanında arkadaşlarıyla... Önümden geçip gittiler,İrem kafasını bile çevirmedi bana..Demek ona göre bir işte çalışmam utanılacak bir şey diye düşündüm.Zaten kırık olan kalbim iyiyce kırılmıştı.

Daha sonra celal ve yancıları girdi bahçeden içeri.

Önümden geçerken laf atmayı da ihmal etmediler tabi.

''Celal yanındaki arkadaşına dönerek,Kanka bana bir çay getirsene ahahahahaha " gibi salakça espriler yaparak hunharca güldüler önümde.Cok takmadim..

Bu arada iki dal sigaramda bitmişti..Ama kesmemişti.Derse daha yirmi dakika vardı.Neyse ki imdadıma yetişecek biri vardı..

Salak salak dikilirken bir sesle irkildim
''Kardesim ateşin var mı '' Kafami çevirip baktığımda bunun bizim sınıftaki Hasan olduğunu gördüm.Hemen yanımda oturmasına karşın pek muhabbetimiz yoktu.Derste sessiz sakin kendi halindeydi Hasan.Bende zaten her boşlukta İrem'in yanında olduğum için daha önce muhabbetimiz olmamıştı Hasan ile pek.

Çakmağımı çıkarıp Hasan'ın sigarasını yaktım.

Bana bir dal uzattı,itiraz edemezdim.Kabul edip bende yaktım beraber içmeye başladık.Bir yandan içiyor bir yandan da konuşuyorduk.

Ders başlayana kadar konuştuk Hasan la,iyi çocuktu benim gibi bursluydu oda ama yüzde elli ayrıca kafa adamdı da Hasan.Sonunda adam gibi birini buldum şu lanet olası okulda diye düşündüm..

O gün tanışacağım tek kişi Hasan değildi.Hiç tahmin edemeyeceğim bir kişi daha hayatıma girecekti ama haberim yoktu...

Özel Üniversite ve Yaşadıklarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin