Sabah olur ryen shın hye'ye nasılsın der ve
+iyiyim bu gün biyerlere gideli mi? Lütfen ryen gülümser
-tamam der ve birlikte yemek yemeye giderler shın hye bütün yemekleri yemeye başlar ryen de şaşkın bir şekilde shın hye yi izler. Shın hye;
+hadi al sende ye ryen kafasını sallar yani hayır der bütün yemekleri tek başına yer ordan gözlükçüye giderler.Shın hye ryene gözlük alır.
+dur bir dakika der ve gözlüğünü düzeltir ordan da dondurmacıya giderler shın hye dondurma ve iki tane içecek alır.
Ryen:bunları da mı yiyeceksin?
+evet al sende ye
Ryen:bu arada onu yapmana gerek yoktu yinede teşekkür ederim.
+neyi?
-hani kanını...
+Aaa tabi önemli değil ryen güler hadi artık gideli mi?
+bir dakika bekle dondurma mı yiyeyim öyle gideriz ryen güler.
-tamam ^_^
Ve eve giderler karşılarında john ve ket vardır. shın hye duvarlara bakar onların evleri yoktur john gider ket'te shın hye
~iyi olmaya çalış tamam mı? Hoşçakal der ve oda gider ryene dönerek ne oluyor burda neden bahsediyor.
-artık gidiyorum
+nee... Ne gitmesi nereye der ve beni bırakıp nasıl gidiceksin yaaa.. Çiçek de onu bulmadık der ve o güllü getirir bu damı değil değilse yenisini buluruz daha erken nereye gidiyorsun. Der ve ryen ellinden güllü alıp masaya koyar. Ellerini shın hye nin başına koyarVe ona dikkatlice bakar shın hye nin hafızasını siler.boynundaki gül izi kaybolur yani eşilikten çıkartır artık eş değilerdir. Ve shın hye bayılır onu yatana yatırır ve yüzünü okşar ve sonra onu Dudaklarından öper shın hye nin hafızası silinmiştir ve yanından gider.
-HOŞÇAKKAL...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Çiçeği Ve Aşkı
VampirosKorenin güzel ve kısa dizisi ''vampire flower''in kitabı inşallah beğenirsiniz.