1.bölüm

40 3 0
                                    

"oğlum bir tanem seni çok özledim seni öpmeyi çok özledim."annemin bacağına kafamı koyup saçlarımla oynamasını istedim. saçlarımı okşarken onun kokusunu da içime çekiyordum.
"anne herkes sana iftira atıyor okulda" durdum  derin bir nefesin ardından
"ama ben onların canına okuyorum merak etme" daha sıkı sarıldım.
"oğlum birtanem ne olursa olsun seni seviyorum.gitmeliyim"
"gitme anne ,yalvarırım"
"Anne !"
"Anne gitme dedim sana gitme"
"Gitme!"

"Git-me" derin derin nefes alıp veriyordum.Yine annem gelmişti rüyalarıma.Onun ölümünden beri beni rüyalarımda yalnız bırakmıyordu. Yataktan doğrulup kendimi banyoya attım.Tişörtüm terlemekten sırılsıklam olmuştu.Üzerimdekilerden kurtulup suyun içine gömüldüm.

"Geliyor gece geliyor herkes toplasın kendini sessizlik" bu özgürdü.Ben her sınıfa girmeden kendine getirirdi sınıftakileri.

Özgür benim en güvendiğim insandı.zaten ondan başka kimseyi yanımda tutmazdım.

sınıfa adımımı attığımda içerideki sessizlik,benden korktuklarını belli ediyordu.Her zaman ki yerime en arka sıraya geçip oturdum.
Hoca gelip ders anlatmaya başladığında,açıkçası umrumda değildi.Defterime bir şeyler karalamayı tercih ederim.
"Gece!"
"Gece dedim!"
özgür koluyla ön sıradan uzanıp dürtüyordu.
"ne var özgür?"
"abi hoca sana sesleniyor"
"çokta sikimde" deyip karalamama devam ediyordum.

"Gece ayağa kalk!"
hocaya bakışlarımı yöneltip
"Neden?"
"kalkmanı istiyorum"
"Hayır"
hoca derin bir nefes alıp
"Pekala.O zaman bana az önce anlattığım konu ne idi.Ondan bahset"
Ne konusu der gibi baktığıma eminim.
Hoca koca bir iç çekip
"Harika! iddia ederim benim hangi dersin öğretmeni olduğumu dahi bilmiyorsun"
"Tam üstüne bastın hoca"  sınıfı terketmek için kapıya doğru yürüyordum
"Gece nereye gittiğini sanıyorsun sen?"

"Cehennemin dibine hoca.Gelmek ister misin?" arkasından kapıyı çarpıp çıkmıştım.Bu okul hocalar canımı sıkmaya başlamıştı.

"evet öğretmen hanım.Gecenin annesi  öleli bir seneyi geçti,gece atlatamadı olayı bu yüzden sizde onun derslerine girerken temkinli olun.Çok agresif"

"yazık çocuğa.Annesinin acısını atlatamamış bir de anlattığınıza  göre annesiyle ilgili gerçeği hala kabullenememiş.Hala annesinin kalp krizinden öldüğünü sanıyormuş"

"maalesef öyle kabullenmiyor tedaviye ihtiyacı var ancak-"
duyduklarım beynimi uyuşturmaya yetmişti.Benim annem hakkında nasıl ileri geri konuşurlardı.Sinirden elim ayağım titriyordu.Odaya daldım masanın üstündeki elimle etrafa savurduktan sonra
"Siz kimsiniz lan!kimsiniz!"
Elime aldığım bardağı cama fırlatıp camın darmaduman oluşunu seyrettim.
"oğlum sakinle-"
"Kes sesini hoca!kes sesini" yakasından tuttuğum gibi siyah dolaba yapıştırdım.
"Bu ölmüş annemin hakkında konuştuğun için" tam kasıklarına var gücümle vurmuştum.Büyük bir inleme çıkardı dudaklarından.Acı içinde kıvranıyordu.Yüzü kızarmaktan helak olmuştu.Yetmezdi.

"Bu iftira için"
Bu sefer daha sert bir şekilde burnuna yumruğumu geçirmişti.Burnu kanlar içindeydi elini burnuna götürmüş acı içinde haykırıyordu "Özür dilerim yapma ne olursun"
onu bir kenara fırlatıp diğer hocanın ortalıkta olmadığını farkettim.Yerde kıvranana göz ucumla baktım.

"Eşyalarını toplasan iyi edersin şerefsiz"

öğretmenler odasında çıkıp müdürün odasına ilerledim.Diğer hocanın orada olduğunu biliyordum.Şikayet için şuan ağlıyordur eminim.
Odaya pat diye daldığımda
Hocanın orada olduğunu hızlı hızlı bir şeyler anlattığını gördüm pis bir gülüş attıktan sonra
"Ne oldu hoca imdadıma yetiş müdür demeye mi geldin."
Kadın hoca titreyerek bana bakıyordu Korktuğu her halinden belliydi.

"Merak etme senin cezan farklı " hocaya pis bir gülüş attıktan sonra kapıya yöneldim.
"Ha müdür.Bu ikisini okuldan atıyorsun.Diğeri için ambulansı aramayı unutma!"

##
"abi ne yapmışsın öyle okul çalkalanıyor.Herkes seni gördüğü yerde kaçacak yer arıyor"

"Korksalar iyi ederler.Aklımdayken dediğimi yaptın mı?"

"o iş tamam birazdan kapıdan ağlayarak çıkar"

"zaten son çıkışı olacak" özgüre yan bakış atıp "attırdım okuldan ikisinide"

özgür bir iki saniye sustuktan sonra

"abi sencede bu fazla değil mi?"

"az bile özgür.Annemi ağzına alanı öldürmem gerek benim."
  daha sonra kapıdan ağlayarak çıkan kadının hoca olduğunu gördüm.
Göz göze geldiğimizde sırıttım.Ağlamaktan gözleri şişmiş kadın yanımdan sıyrılarak bahçe kapısına yöneliyordu.Etraftaki kahkahalar üstü başı yırtık saçları yolunmuş bu kadınaydı.
"özgür kızlar tuvaletindeki her dayak bu kadar sert mi oluyor" gülmüştüm
"Bu kız kavgaları da hoşmuş" gülüyordum ancak bu eğlendiğim için değil içimdeki öfkenin gülüşüydü.

"Kim yaptı bunu siz? kim?" bir kızın çığlığı kulaklarımı ağrıtıyordu.
özgüre "bu kim?" diye sordum.Özgür ise bilmiyorum dercesine kafasını sağa sola sallıyordu herkes susmuş hoca ve kızın etrafında toplanmıştı.Eğlenceyi bozan kıza sinirlenmiştim.o kim oluyorda Gece Toprak' ın eğlencesini bozabilirdi.
Sinirle izlerken.Hocanın beni işaret ettiğini kızın ise üzerime geldiğini gördüm.Haha eğlenceye bak !
 
Kız ufacık boyuyla önümde duruyor boyundan büyük cesaretiyle dikleniyordu.
"Sen nası-nasıl yaparsın? Bir kadına"
kız sinirden titriyordu.sanki bir çocuk azarlıyor gibi işaret parmağını bana doğru sallıyor nefes almadan devam ediyordu
"senin adamlığın bu mu bir kadına vurmak mı?" "cevap versene he"
herkes susmuş  olduğunu farkeden kız yanımda olan özgürün yapma deyişlerine anlam verememiş olacak ki.
"niye herkes susuyor ya"
"ne yani tepki vermeyecek misiniz ? bravo ya " elleriyle alkış tutuyordu.

Özgüre dönüp "şu kızada haddini bildirelim bir ara"

"sizler dağılın!" herkes dağılıyordu Böyleydi işte herkes korkardı benden,Korkmayanlar ise korkmasını öğrenirdi.Bu kızında öğreneceği gibi.

Kız şaşkınlıkla önümde durmaya devam ediyordu.Arkamı dönüp ilerleyecekken
"şi kızındı hıddını bıldırılım bi iri" kızın beni değişik surat ifadesiyle taklit ettiğini gördüm. kıza bir iki adım atıp

"Benim adım GECE.bu ismi unutma.Yakında bu cesaret toz duman olduğundada taklidimi yapabilecekmisin bakalım" diyerek kulağına fısıldayıp oradan uzaklaştım.

Serivenüme hoşgeldiniz! Bundan sonraki bolum kızımızın ağzından.Beğendiyseniz fikirlerinizi yoruma beğenilerinizi voteleyerek bırakabilirsiniz.Görüşmek üzere.

BENİM ADIM GECE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin