Pravda nebo zase sen?

11 0 0
                                    


Pak si říkám " to není možný, že by to byl fakt ten herec? V tu chvíli na mě volají žáci " hele už je dost pozdě, už musíme jít ". Já jsem teda už šla ale ten chlap mi strašně teď vrtal hlavou.

Třetí den:

Bylo ráno a v hotelovém pokoji nám přinesli snídani. Snídaně byla jiná než ta naše typická Česká. Dostali jsme pudinkový hnědý dort a k tomu lžičku. Snídaně byla dobrá. Dopoledne jsme byli u cizí britský rodiny a ta se s náma snažila se nějak dorozumět anglicky a všechno nám vyprávěla o Londýně a o jeho historii. Poté byl oběd, k obědu byl slaný koláč, vypadal úplně jinak než klasický slaný koláč. Ten koláč byl vevnitř plněný nějakou zeleninou a masem, pravděpodobně asi uzeným, nahoře to bylo obalený bramborovou přikrývkou. Musím říct, že mi ten oběd docela chutnal i když jsem si ze začátku myslela, že to bude nic moc.

Dneska bohužel pršelo a tak jsme nemohli jít ven do města, tím pádem jsem to nemohla to místo znovu prozkoumat. To byla pro mě dost veliká nevýhoda. Mezitím celí náš den probíhal učením. Celí den jsme se učili anglicky ale ne tentokrát s britskou rodinou takže to byla nuda. Vůbec jsem se nemohla na to učení soustředit protože jediný co se mi v hlavě promítalo, byl ten obchod a ta ulice s tím chlapíkem. Nastal večer a také večerka a museli jsme jít na kutě, bohužel večerka končí už ve 22:00 hodin, celkem na mě moc brzo, touhle tou dobou nebývám moc ospalá a když jsem na výletě tak to vůbec nejsem ospalá. Nakonec jsem po dlouhé době usnula.

Mezitím ve snu:

Opět se mi zdálo o tom samém herci, tentokrát to nezačíná v posteli ale začíná to odjezdem, herec odjel a já jsem tam zůstala před silnicí stát sama, mezitím jsem v ruce držela fotku na které jsem já a ten herec a vypadáme tam spolu moc šťastně. Říkala jsem si, jak jsme se asi spolu mohli seznámit? Fotku jsem si zastrčila zpátky do bundy. Vracím se zpátky na pokoj.

Ráno:

Budík už mi zase zvoní a já zase vidím realitu. Už zase si říkám pravda nebo zase jenom sen? No jasně že sen, co jiného. Jen jsem nechápala proč se mi ty sny zdají? To jsem do toho herce tak zabouchlá že se mi zdá už i ve snu? Něco na tom bude.

Snílek - Můj nejkrásnější sen (ZRUŠENO)Where stories live. Discover now