8

2.2K 202 12
                                    

Butterfly: Telefona cevap verir misin artık?
Jonginnnn..
Lütfen
Neyin var böyle?
Cevap ver
Lütfen
Jongin-ahhh
Jonginieeee...

Jonginie: Arama beni.
Rahat bırak.

Butterfly: Neden böyle yaptığını anlamıyorum ve anlamak istiyorum artık!
Bana nerde olduğunu söyle!
Aramalarıma cevap ver KAİ!

24 aramadan sonra gelen son mesajla Jongin artık işin ciddiyetini anladı ve telefona cevap vermeye karar verdi. Telefonun tuşunu sola doğru kaydırıp kulağına dayadığı anda duyduğu endişeli ve bir o kadar sinirli ses ile hisleri daha fazla yoğunlaşmaya başladı.

"Bana nerde olduğunu söyle hemen!" Kyungsoo'nun sesi o kadar yüksek geliyordu ki bu Jongin'in titremesine sebep oldu. "Sadece beni rahat bıraksan olmaz mı?"

"Aptallığı kes ve bana adresini ver. Ne kadar endişelendiğimin farkında değil misin? Beni öldürmeyi falan mı planlıyorsun sen?"

"Benim için neden endişeli olasın ki? Ben senin sadece dostunum. Ya da arkadaş her neyse.." Jongin cümlesini bitirdikten sonra karşısında ki dingin nehre baktı. O kadar sakin ve dertsiz görünüyordu ki içinde ki bütün dertleri ve üzüntüyü nehre akıtıp rahatlamayı diledi.

"Jongin-ah seni seviyorum bunu biliyorsun. Bende ki değerini herkesten çok sen biliyorsun. Bana böyle yapma ve söyle de yanına geleyim. Hı? Ne derdin varsa ben dinleyip çözüm bulmak için buradayım."  Kyungsoo artık korkmaya başlamıştı. Arkadaşının büyük bir sorunu vardı ve bunu başkasından değil sadece ondan duymak ve yardımcı olmak istiyordu.

"Han nehrindeyim." Jongin bunu söyledikten sonra telefonu kapatmış ve yanında ki kayalara fırlatmıştı. Tamamen bitik bir haldeydi, bu işin sonunu merak etse bile şuan tek istediği onun gelmesi ve varlığı ile az da olsa rahatlamayı diledi.

Bu sırada Kyungsoo çoktan giyinmiş ve yola çıkmıştı bile. Neyle karşılaşacağını bilmeden korku dolu büyük adımlarını durağa çevirip koşmaya başladı.

BE MINE/ SooKai Texting / TAMAMLANDI. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin