mianhae(chapter 1)

296 17 1
                                    

Hati jihyo disiat-siat bila melihat gambar suaminya iaitu kang gary tidur dgn bekas kekasihnya dulu iaitu suzy..dia tahu gary anggap dia macam sampah kerana omma mereka yang memaksa mereka kahwin..ya betul,mereka kahwin paksa..jihyo menangis teresak esak..baru seminggu mereka berkahwin gary sudah buat begini kepadanya..

"Gary kenapa kau cipta neraka untuk aku"kata jihyo..

Tiba tiba pintu rumah mereka diketuk..jihyo membukanya dan melihat gary mabuk..

"Gary awak mabuk!"kata jihyo sambil mengangkat gary ke bilik..

"Lepaskan aku..kau bukan isteri aku..kau perempuan simpanan aku..isteri aku suzy dan aku tak mabuk"kata gary..

Jihyo sudah bergelinangan air mata..tetapi jihyo sedar yang gary memang benci dia dari zaman sekolah lagi walaupun jihyo memang menyukai dia..

"Gary aku cintakan kau..takkan kau tak faham perasaan kau"kata jihyo

"Perempuan murahan!!sini kau"kata gary dlaam keadaan mabuk dan membawa jihyo ke bilik mereka..

Gary mencekik jihyo dgn kuat. Jihyo menangis kesakitan..tidak cukup dengan itu,dia menampar jihyo..ya allah hanya tuhan je yang tahu rasa itu..gary membuka tali pinggangnya dan menyebat jihyo sepuas hati..

"Puas kau kahwin dgn aku..inilah neraka yang aku ciptakan untuk kau..sampai bila² aku takkan cintakan kau"kata gary marah lalu menarik tangan jihyo turun tangga..

Kepala jihyo sudah berdarah kerana terkena bucu tangga itu..gary mengurung dia di dalam bilik stor..

"Mampus kau..aku nak gi jumpa suzy sayang aku.."kata gary lalu beredar dari situ..

Apa salah jihyo mencintai gary..salah ke dia??ya allah hanya tuhan je yang tahu sakit itu..jihyo ketakutan apabila banyak tikus keluar dari stor itu..

"Arghh!!"jihyo menjerit ketakutan..darah makin banyak mengalir dari badannya kerana dipukul oleh gary dan terkena bucu tangga..

Mengapa hidup dia begini??"aku memang seorang wanita yang lemah kan"kata jihyo..walaupun dia menangis,wajahnya tetap kelihatan cantik..mengapa gary tak dpaat terima dia sebagai seorang isteri..jihyo terlalu kesunyian di rumah itu kerana hanya mereka berdua saja yang duduk di rumah itu..akhirnya jihyo terlelap dlaam dunia dia sendiri..tiba² pintu bilik stor itu terbuka..

"Jihyo!jihyo"rupa rupanya omma appa gary dan jihyo datang melawat..mereka sangat risau akan keadaan jihyo..

Jihyo terus tersedar dan terus memeluk ommanya dan menangis..

"Ya allah jihyo!!banyaknya darah..siapa yang buat kamu macam ni"kata omma gary..

Jihyo kelu mahu berkata apa..takkan dia mahu kata yang gary buat semua ini..

"Tadi ada perompak masuk..jihyo takut..gary takda dia gi kerja..perompak tu kurung jihyo dalam bilik stor"bohong jihyo kerana terpaksa..

"Sayang tak apa apa..kita pergi hospital ya"kata appa jihyo..jihyo menggeleng kepala..dalam hatinya ingin saja dia menangis tetapi dia tahan dan tahan..

Bersambung..

Like&komen√

Author note:tolong bagi idea untuk ff ni okey..hope enjoy hehe^^btw author pening kepala fikir idea untuk fanfic ni..btw sorry watak watak lain tak muncul lagi..

KelawarAngryBird04
moonbae-
jumincool

Mianhae Song Jihyo!!(complated)Where stories live. Discover now