Doktor keluar dari bilik pembedahan dgn wajah yang tegang..
"Bagaimana dgn keadaan isteri saya"soal gary..
"Alhamdulillah puan jihyo berjaya melahirkan anak perempuan tetapi puan jihyo sedang tenat..semua disilakan masuk untuk melihat puan jihyo buat terakhir kali"ujar doktor dgn wajah sedih..
Seolhyun dan suzy mula menangis mengenangkan nasib song jihyo..manakala gary jatuh terduduk..ini semua slaah dia..air mata gary mengalir dgn laju..air mata jungkook juga mula mengalir..selama ini,jungkook dan Seolhyun yang menjaga jihyo dan balasan jihyo bagi mereka adalah meninggalkan mereka..
S
K
I
PGary menggengam tangan jihyo..air matanya mula mengalir smaa juga seperti Seolhyun,jungkook serta suzy..
Jihyo memegang tangan suzy.."Suzy tolong kahwin dgn gary dan jaga anak aku..janji dgn aku..Seolhyun,jungkook terima kasih sbb tolong aku waktu aku dalam kesusahan.."ujar jihyo tergagap gagap..
"Tapi jihyo..saya cintakan awak..saya taknak ada org yang mengganti tempat awak"ujar gary..
"Gary i love you too but awak kena teruskan hidup wlaaupun syaa takde dah di dunia ni..janji dgn saya"ujar jihyo..
"Baiklah kalau itu yang chagi mahu"ujar gary..
Mesin itu berbunyi..tekanan darah jihyo mula menurun..jihyo menghembuskan nafas terakhirnya di dunia ini..Seolhyun menggerak gerakan tubuh jihyo sambil menangis..
"Jihyo bangunlah..jangan buat aku mcm ni"ujar Seolhyun,menangis..
"Chagi jgn tipu abg"gary mencium cium pipi jihyo itu..suzy sudah menangis teresak esak sama seperti jungkook..
"Jihyo bangunlah..kau nak tahu berita gembira tak??kalau kau nak tahu bangunlah..aku mengandung 3 bulan lebih"Seolhyun terduduk..
Tapi syaangnya wanita yang bernama song jihyo sudah tiada di dunia ini..
"Abg janji akan tunaikan janji chagi"ujar gary,menangis..
Kain kafan mula menutupi wajah jihyo..doktor hanya memandang mereka semua dgn wajah yang sedih..
YOU ARE READING
Mianhae Song Jihyo!!(complated)
Fanfictioncast: gary song jihyo jungkook suzy Seolhyun like√ komen√ no copy√ enjoy√ no bash√ Summary:mengisahkan jihyo yang kahwin paksa dgn gary..gary membuat kehidupan jihyo seperti neraka..apa yang akan berlaku dgn rumah tangga mereka