Saya seorang yang cakap banyak .
Saya jugak suka makan dan one more thing , I love cook . Sebab my nenek seorang tukang masak so kami sau family reti masak dan suka buat exprimen tambah tambah saya .I love to try new thing in my live . Saya dan sam suka
Sangat berjalan dan kaki makan lah kami ni.
Setiap hari mesti akan try new food kadang kadang kami masak sebab masak boleh tenang kan fikiran .Betul ka ?. Haha saya kalau stress macam macam saya masak tambah tambah roti atau cookies lagi lah .
Saya jugak jual cookies saya sendiri .
Ramai yang suka sedap ka ? , haha saya makan biasa sahaja lidah orang kita mana boleh tau .ALoLi cookies akan ada tak lama lagi . Sedap tu insyaalah lah hope orang suka sebab lama tak try new cookie's dok buat larva cookes jer orang pun nak yang baru jugak kan ? . Haha.
Okey nak tau tak saya ni seorang minat gajet jugak bukan minat masak sahaja yer. Setiap tahun mesti 5 Hp akan saya pakai sebab Hp saya selalu rosak itu lah masalah yang saya akan dapat setiap kali beli Hp baru ..
Kadang kadang malas nak beli baru hantar repair balik , but saya lebih suka beli baru sebab setiap handphone tak sama . Dari segi saiz camera Memory ram . Saya lebih gemar handphone yang tak besar dan tak kecik . Medium sebab senang masuk poket .
u all mesti nak tau pasai sam kan?. Huhu setiap hari saya update pasai sam , sapa sam ?. Oky saya cerita sikit sikit pasai sam ni dekat korang.
Kami berkawan dari kecik lagi kami berjalan bersama sama kami date bersama sama . Kami bermain bersama . But sam ni tua 3 tahun dari saya . Walaupun dia tua dari saya perangai dia dengan saya sama jenis gila gila ...
saya tak pernah up nama sam dekat laman sosial sampi lah baru baru ni baru saya up nama dia . Kawan kawan saya pun tak tau pasai sam ni sapa pun tak kenal dia . Sam di besarkan dengan kekayaan yang banyak. Tapi dia ni jenis suka duduk dengan saya sebab kami ni jenis tak buzy . Setiap hari mesti akan sembang one topik tentang hidup .
Itu sam suka duduk dengan kami sekeluarga .
Family dia pun tak kisah . Sebab mereka Paham sam perlu kawan dan family . Mereka tak boleh beli itu kepada sam sebab terlalu sibuk dengan kerja sampi anak di abaikan . ?.Panjang pulak saya story pasai sam ni .. Opp!!
Esk saya sambung lagi pasai sam dan hidup saya