Saya seorang yang suka percaya dekat orang . Apa sahaja orang cakap saya akan ikut . Tapi sam tidak sam suka buat hal dia sendiri sebab itu dia boleh maju.
Walau bagaimana pun saya still kuat masih dalam ingatan masa sekolah rendah dulu orang selalu kutuk saya pondan sebab saya ni lembut . Suka makan dengan perempuan suka buat kerja dengan perempuan . Saya masih ingat nama mereka yang selalu bagi saya semangat syasya , nad, rabi , fatim, batrisha , ana , izati , mereka lah yang selalu bagi semangat . Untuk hidup dan senyum.
Masih dalam ingatan Semua barang sekolah saya warna grey sebab saya suka warna tu . It look different dan sesuai dengan saya . kalau bab kasut tu saya lah paling banyak kasut sekolah dari kak dan abang saya . Setiap bulan 2 kasut mesti beli sebab jenis lasak sikit jalan sana sini . Ramai orang yang tak tahu saya ni bukan sahaja lembut saya juga seorang yang lasak suka buat benda benda di larang .
Keluarga saya masa tu tak kaya tapi kami hidup happy sahaja no problem . Setiap pagi saya naik van untuk pergi ke sekolah . Balik pun naik van kadang kadang ayah hantar kalau terlepas van waktu pagi .
masa sekolah dulu saya ni bukan pandai pun dok kelas belakang jer tak pandai . Tapi duduk kelas belakang cg ajar sama sahaja just laju dengan cepat sahaja . Subjek paling benci pj . Sebab kena bersukan dan tukar baju banyak kerja kena buat kalau pj . Masa rehat terganggu huhu nak makan pun tak fill.
Tapi masa sekolah itu lah masa paling best sebab tak payah fikir macam macam , tak dak masalah macam sekarang . Allah uji hamba nya kerana hambanya kuat itu saya pegang dalam hidup sebab saya tau saya kuat .
Kalau ada progam dekat sekolah ayah selalu suruh masuk tapi kalau lawatan memang susah ayah nak benarkan sebab duik dulu tak banyak . Tapi masa darjah 4 dapat juga pergi Cameroon Highland dengan budak budak khas . Masa tu happy sangat sangat sebab kali pertama dapat pi lawatan .
Saya masih ingat sampi sahaja di Cameron Highlands hati ni rasa happy sangat kabus banyak fill like dekat us masa tu haha perasan dah saya ni ...
Saya mula travel umur 11 banyak tempat saya pi dengan mak ayah dan keluar saya . Sam pun join ,masa tu happy sangat kami pi dekat Malaysia sahaja tempat pertama saya pi negeri 9 best sangat masa tu perasan happy ni tak tau lah nak cakap apa . Happy sangat sangat lah .
Sam pun turut happyBalik negeri 9 kami pergi Johor jalan jalan 2 hari best masa tu ole ole masa tu saya borong tak ingat dunia habis 200 hehe masa tu guna duik sendiri so tak kisah lah . Saya beli macam macam dekat kawan saya walau pun ada kawan saya dah pindah tapi saya sanggup cari untuk sebab kawan kawan saya ialah family saya jugak ...
# saya bukan senang pun ini lah saya Adam lee . Ini story saya ini tentang Saya jom lah baca tq ..