It me part 3 ...

17 2 0
                                    

Hari demi hari dugaan demi dugaan saya t empuh mulut orang kan bukan boleh tutup . Bila dah lama perkara itu pun hilang dan dilupakan .

  Perkara yang saya suka pasai manusia ni .pelbagai  perangai dapat dilihat dengan jelas . Setiap orang mesti mempunyai cita rasa yang lain dari lain .. saya sendiri pun ada cita rasa saya sendiri . Tetapi bab PEREMPUAN ni saya malas nak fikir sebab saya bukan senang jatuh cinta dengan orang perempuan walau pun sam gay but I not .

Green tea air yang paling paling saya suka sebab rasa dia unik . Tak sama macam tea biasa .  Kalau tea biasa saya minum rasa dia keras sikit . Kalau tea hijau rasa dia tak keras sangat just nice .

Warna yang saya suka grey hitam putih merah kuning . Baju saya yang banyak saya ada hitam lah sebab senang nak gayakan dan it look great . Kalau bab seluar saya suka pakai seluar pendek lah . Sebab itu style saya . Saya tak suka ikut orang . Kalau seluar pandang saya kurang pakai sebab rimas . Baju pun kalau beli lengan pendek lah jadi pilihan saya . Kalau baju kemeja saya suka jenis lengan panjang sebab it look nice dan smart . Kalau lengan pendek tak sesuai dengan saya ..

Ada orang bertanya saya ni tak minum coffee ka ? . Saya ni jeles minum coffee jugak tapi kurang lah . Selalu air green tea sahaja sebab mana tempat saya pi air green tea mesti ada . Kalau tak dak baru saya cari air coffee .

Kalau kek pulak saya gemar kek chocolatemkek green tea dan kek cheese  sebab 3 kek tu memang sedap dan semua itu kegemaran saya lah ....

Apa Saya waktu free ? . Oky Say akan masak , tidur , tengok movie itu sahaja saya buat waktu free lah . Saya ni bukan senang nak lepak dengan orang lain lah lepak dengan sam .
Tapi sam pun always buzy dengan kerja tak boleh buat apa apa . Cookies lah saya selalu buat demi menempuhi tempahan yang banyak . Walau pun sukar untuk percaya saya boleh boleh siap kan 2000 pcs one 1 day haha ...
Lawak kan demi pelanggan setia saya sanggup buat tak makan dan tak  tidur . Kalau buat cookies ni kena banyak sabar lah . Sebab nak terbaik untuk cookies kan .

Larva cookies lah yang paling lama saya buat Sebab nak sedap hehe . Cookies tu lah saya buat untuk  jual waktu puasa sahaja. 
Tetapi kerana banyak sangat pemahaman saya bukak balik order cookies saya dan saya tukar nama cookies saya dari paralinecookies ke larva cookies sebab senang di sebut dan saya jual dengan Harga yang berpatutan semua orang boleh beli dan rasa .

Kanak kanak lah paling suka sebab cair di dalam bila gigit . Sedap tu tak payah cakap lah memang sedap pun haha . PERASAN SAT sedap ka ? ..
Haha sedap lah . Sebab saya buat ikhlas dari hati haha 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IT ME PART 1Where stories live. Discover now