Bölüm 1

353 11 1
                                    

İşte ilk bölüm!

Evet, birazdan gideceğim bakire zindanları olarak tanımladığım yer için bavul hazırlamaktayım. Doğru ya siz nasıl bu duruma geldiğimi bilmiyorsunuz. Durumu size özet geçeyim.

Annem ve babam ben 11 yaşındayken ayrıldılar ve ben babamla kalmaya başladım fakat ben ergenliğe girdikten sonra yani 13'ümden yeni gün almışken annem velayet davası açtı ve babam onu parasıyla susturdu. Yaşım 17 olduğunda ise babam bir kadınla evlendi ve bir de çocuk yaptı. Annem buna dayanamadı, gene velayet davası açtı ve kazandı. Babamlayken daha rahattım gerçi ama neyse...

Sonra anneme taşındım ve ilk başlarda aramız çok iyiydi fakat sonradan birbirimize alıştıkça annem bana karışır oldu ve ben çok bunalıp ot içmeye başladım. Ardından annem kıyafetlerime, göz kalemlerime karışmaya falan başladıkça ben de daha çok ot içtim fakat meraklı annem bir gün odamı karıştırırken bir kutu görmüş ve açınca işte üzgün bir benle karşınızdayım. Evet tahmin ettiğiniz gibi kutunun içinden ot çıktı ve beni rahibe okuluna yollamaya karar verdi.

Neymiş efendim burası küçük bir kasabaymış babamla yaşamama benzemezmiş bu yüzden dedikodu istemiyormuş. Bu arada annem aşırı Katolik'tir ve ben de tam aksine gotiğim ironiye bak. İlk başta blöf yaptığını sandım fakat bugün bunun blöf olmadığını daha iyi anladım ve ağlanacak halime gülerek garip garip düşüncelerin beynimi ele geçirmesine izin veriyorum. Bir düşünün gotik rahibe, tarz sahibi rahibe, ateşli rahibe vs. vs.

Annem odama girdiğinde kendimi gülmemek için büyük bir çaba sarf ederek "hazırım" demeyi başardım. Annemde bana yapmacık bir şekilde gülümseyerek bavulumu aldı ve odamdan çıktı. Ardından ben de çıktım. Bakire zindanının nasıl olduğunu düşünürken annemin sesiyle irkildim.

"Hadi tatlım yola çıkma zamanı."

Ben de ona "Tamam" diyerek cevap verdim ve merdivenlerden aşağı indim. Arabaya bindikten sonra düşüncelere daldım ve düşüncelerin altından kalkamayıp uyuya kaldım. Annemin beni uyandırmasıyla birlikte esneyerek camdan yeni okuluma baktım.

Ne diyebilirim ki BU KADARINI beklemiyordum!

Gotik RahibeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin