Zazvonil mi zrovna budík,když jsem měla vstávat ,nastavila jsem si ho o hodinu dřív abych vše stíhala.“No tak Liss ,vstávej jinak to nestihneš.“-ozvalo se zezdola.“Grrrr“-vypadlo ze mě a zachumlala jsem se do peřiny.Potom jsem slyšela klepání.“No tak Liss,nestihneš to vstávej je to tvůj první den,nemůžeš si dovolit přijít pozdě.“-řekla mamka a já se cítila ještě víc nervózně a podrážděně.To poslední co ve mě vyvolalo,hlasitý nesouhlas byly odkryté závěsy a paprsky slunce které mi skoro vypálilo oči.“Awww mami,vstala bych sama.“-řekla jsem a zakryla si obličej peřinou.“Eliasabeth Parker,okamžitě vstávej,to nemyslíš vážně,ty která věčně vstávala o půl hodiny dřív aby se dostala do školy dřív.“-řekla a zněla naštvaně.“Ano mami,ale to byla střední,tohle je vysoká,tam to neberou tak vážně.“-řekla jsem a odkryla se,pomalu jsem vstala a políbila mamku na tvář.“Jdu dolů ,mám zavolat Brianovi?“-zeptá se mě mamka.“Ne,zavolám mu sama.“-řekla jsem.“No,já už jsem mu volala a říkal že tu bude za chvilku.“-řekla usmála se a odešla z pokoje.Co to s ní sakra je,zavolala bych mu sama,s Brianem jsem začala chodit teprve před 5 měsíci a mamka si myslí,že spolu budem až dokonce života.Brian je o 5 let starší než já,když se to mamka poprvé dozvěděla,málem mě zabila,seznámili jsme se ,když jsem jednou šla ze školy domů,v ten den zrovna pršelo a on jako gentleman,se mě zeptal jestli nechci svézt.Vypadal tak sexy,Brian studuje vysokou kousek odsud,miluju ho.Potěch 5 měsících to vím,ale ještě jsme spolu ani nespali,vlastně jsem ještě nespala s nikým.Nikdy se nenašel ten pravý.Ale Brian si myslí,že na to ještě nejsem připravená,ale při pohledu na něj bych mu nejradši servala to jeho tričko ,které tak rád nosí.Na střední jsem v jednu dobu byla terčem šikany,to naštěstí ustoupilo ve chvíli kdy se objevil Zayn a pomohl mi je to můj nejlepší kamarád a já bych pro něj udělala cokoliv.“Liso už jsi hotová?“-ozvalo se ze zdola,už jsem jí měla vážně plné zuby,věděla jsem že to myslí dobře,ale vážně mě to štvalo.Nemohla jsem se dočkat nástupu na vysokou,toho že poznám nové kamarády a budu bydlet na koleji.Vlasy jsem si učesala tak aby mi nikde netrčeli,rty si natřela jahodovým leskem ,na sebe jsem si vzala světle modré džíny a bílý svetřík.Venku i když bylo celkem teplo,občas zafoukalo.Vzala jsem tašku s věcmi a šla dolů.“No konečně Liso,co jsi tam tak dlouho dělala.“-řekla a já se na ní jen ušklíbla.Kousek od ní stál Brian ve svých černých riflích,bílém tričko a černé kožené bundě,byl tak sexy a hlavně když se usmál.“Připravená?“-zeptal se.“Asi ano.“-odpověděla jsem mu,Brian mi vzal mojí tašku a ještě jednu kterou jsem měla připravenou už ze včerejška v kuchyni.“Tak zlato,budeš mi psát aspon 3x v týdnu jasné?“-řekla mamka.“Ou jasně,neboj mami“-řekla jsem objala jí a dala pusu.“Budeš mi chybět,dávej na sebe pozor.“-řekla.Potom co jsem se s ní rozloučila,šla jsem k Brianově autu,když jsem ho viděla nejradši bych ho celého svlékla,proč jsme se nikdy nedostali dál než k líbání a mazlení.Vždyt je starší,má milion zkušeností,každá holka po něm letí,tak proč se mnou nechce spát.Nastoupila jsem do auta,Brian nastartoval,pomalu jsme vyjeli.Cesta tam trvala hodinu,tak jsem chtěla navázat nějakou konverzaci,ale první co mě napadlo a co ve mně vře celou tu dobu je náš vztah.“Proč jsi se mnou ještě nespal?“-zeptala jsem se .“Cože?Jak tě to ted napadlo.“-řekl.“Není to jen ted,chodíme spolu už 5 měsíců,jsi starší máš hodně zkušeností,jsi sexy,tak proč ne?Nelíbím se ti?“-řekla jsem.“Ne v tom to není Lis,jenprostě ještě na to nejsi…“-nedořekl a já mu skočila do řeči.“Nejsem připravená,říkáš to od doby co spolu jsme.Ale to že jsem s nikým nespala neznamená,že s nikým nikdy spát nebudu.“-řekla jsem.“A ty by jsi chtěla.“-řekl.“Jánevím,jasně že jo miluju tě,jsi dokonalý chci vědět jaké to je.“-vypadlo ze mě.Brian se zasmál.“Čemu se směješ?!“-zeptala jsem se.“Jsi vtipná Liso.“-řekl.Naštval mě tím,cestou jsem s ním už nepromluvila,když se se mnou nechtěl bavit o tomhle,nechtěla jsem se s ním bavit o ničem dalším.Když jsme dojeli namísto a Brian zaparkoval,otevřela jsem okamžitě dveře vzduch jako by se zdál jiný,možná to bylo tím že jsem byla pryč od domova,všichni ti lidé,ty obrovské budovi všude kolem,ten park před kolejí,zdálo se to jako pohádka.
ČTEŠ
Life goes on CZ
FanfictionLife goes on,je příběh mladé dívky Elisabeth ,která právě nastupuje na vysokou školu,chce svůj starý život hodit za hlavu a začít nový spolu s jejím přítelem Brianem však prochází těžkým obdobím,Lisa však zjištuje že život na vysoké není tak jednodu...