"Říkal jsem že přijedu,chtěl jsem tě překvapit." "Ano,to se ti povedlo.Za 15 minut mi začíná další hodina,mohl jsi napsat v kolik přesně přijedeš,takhle tu bude čekat."-odpověděla jsem .Byla jsem ráda že ho vidím,vím viděli jsme se včera, ale pro mě to bylo jako věčnost."Musíme si promluvit.Počkám na tebe po téhle hodině rady na rozcestí."-řekl a dal mi pusu na čelo.Byla jsem zmatená z toho jak to myslel,ano má pravdu musíme si promluvit,ale z jeho tónu to znělo jakoby se se mnou chtěl rozejít.
Bála jsem se,cestou na hodinu jsem potkala znovu Kim jen jsme se na sebe usmáli.Měla jsem z ní zvláštní pocit,ale byla jsem ráda že mi to tu trochu ukázala a že se po škole staví.Když jsem došla do třídy,byla poloprázdná, divila jsem se,myslela jsem že na předměty spojené s výtvarkou bude velký zájem.No spletla jsem se,sedla jsem si zhruba doprostřed ,nechtěla jsem nijak vyčnívat ,na stůl jsem vyndala penál s potřebnými věcmi a nenápadně se rozhlédla po třídě,když najednou jsem si všimla ,že skoro vpředu sedí Liam? Ano byl to on,jen on tu byl takhle potetovaný,měla jsem radost že je tu někdo známý, nechtěla jsem ho rušit,ale zároven jsem měla nutkání se ho zeptat na Tessu,zda je v pořádku.
Ani jsem se nemusela ozývat , Liam se otočil a všiml si mě. "Ale,koho pak to tu vidím."-řekl a usmál se."Mohla bych se ptát na to samé."-odpověděla jsem mu.Hned na to se Liam zvedl a šel směrem ke mě,jakmile to udělal začala jsem být nervózní ani nevím proč.Z hluboka jsem se nadechla a pozorovala jeho pohyby."Můžu?"-zeptal se."Jo jasně"-odpověděla jsem a polkla zároven."Jsi v pohodě?"-zeptal se znovu."Jo jasně ,proč bych nebyla."-řekla jsem i když jsem se v jeho přítomnosti cítila nejistě."Víš,můžu se tě na něco zeptat?"-konečně jsem ze sebe dostala."Jo jasně."-řekl a podíval se na mě ,měl tak hluboký pohled,že jsem nevěděla co si myslet."Já víš,no je mi to blbé,ale včera se něco stalo a já vím že jsem tu jenom den a vy tu studujete déle než já,ale jste jediný koho tu zatím znám a můžu říct že jsem za to ráda,ale Tessa včera,přišlo mi že není v pořádku."-jakmile jsem dořekla Liamův výraz ztuhl.
"Víš,já nemám právo ti to říkat,máš pravdu neznáš pořádně ani jednoho z nás,víš já nemám problém tě poznat víc,jen prostě dej tomu čas,s Tessou je to ted těžké a nedovolila mi o tom mluvit nechce a vlastně ani já nechci aby se po škole roznesli drby a pomluvy o ní,nesnesl bych to,je tu pár lidí co by toho dokázali zneužít a zničit jí,takže jestli chápeš."-odpověděl a já nevěděla co říct."Jo jasně že to chápu to je na vás a určitě pokud jsou na škole lidi který by z toho udělali něco co neni tak je dobře že to nechcete nikomu říkat,jen jsem o ní měla starost,tekla jí krev."-řekla jsem."Lis vážně nemluvme o tom ano?"-odpověděl tak jako by to bylo něco víc,nezdálo se mi že by byl překvapený nebo že by měl starost,sakra vždyt jeho dívka krvácela to není normální,co skrývá.Pokud mi to neřekne on tak Tessa,nemůžou to skrývat dlouho,jestli je nemocná musí se léčit,Liam nevypadal jako by chtěl aby to někdo věděl,v tomhle ho chápu,jen doufám že se Tessa léčí.
Hodina konečně začala a do třídy přišel další profesor.Tentokrát byl celkem mladý,zrovna musel dodělat školu."Dobrý den,jsem váš nový profesor výtvarné přípravy,jmenuji se Jacob Williams,budeme probírat i historii ohledně výtvarných stylů a jak se to všechno vlastně zrodilo ale většinu času budeme kreslit,malovat,modelovat..."-profesor ještě chvíli mluvil,ale já mu nevěnovala moc pozornost spíše mě zajímala ta věc s Liamem a Tessou a taky hlavně Brianem.
ČTEŠ
Life goes on CZ
FanficLife goes on,je příběh mladé dívky Elisabeth ,která právě nastupuje na vysokou školu,chce svůj starý život hodit za hlavu a začít nový spolu s jejím přítelem Brianem však prochází těžkým obdobím,Lisa však zjištuje že život na vysoké není tak jednodu...