5.Díl

46 4 0
                                    

"Je mi to jasné,takže ne,jste spolu 5 měsíců,navíc on je sexy,chodí do 4 ročníku určitě po něm kouká každá holka,proč jste spolu nespali?Ty jsi nechtěla?"-zeptala se mě."Tak to není,kdyby bylo na mě spala bych s ním každou chvíli,ale on furt že nejsem připravená a furt to říká dokola."-řekla jsem."Ou.."-řekla."Ou?Co znamená Ou."-řekla jsem."No nechci nic říkat,neznám ho ,ale takový kluci a ještě k tomu takhle hezcí,jsou bud Gayové a nebo jsou to děvkaři takovýho způsobu,že chrápou s každou druhou,ale když dojde na jejich přítelkyně,bud s nimi spí též a nebo na ně nespěchají tak aby jim ještě víc neublížili,většinou se bojí,že když se vyspí se svou vlastní přítelkyní bude obyčejná nebo nebude tak dobrá ,mají je rádi a proto se jich drží."-řekla"Jak si na to sakra přišla,to by on neudělal...snad,věřím mu , pane bože."-řekla jsme a měla slzy v očích.První den a tolik věcí najednou."Ne to není možný."-řekla jsem,nechtěla jsem tomu věřit,ale i když jsem Tess neznala,něco mi říkalo že jí můžu věřit.Podívala jsem se na ní a ona poznala ,že mě to trápí."Omlouvám se Liso,občas řeknu bez přemýšlení i to co nemám,třeba to tak není a on je vyjímka,pokud tě opravdu miluje tak do toho už brzo praštíte."-řekla a já se pousmála.Chvilku jsme si pak podívali o ní a Liamovi,říkala mi jak se před 2 lety poznali,že to bylo na střední,byla to láska na první pohled,typ jako byl on jí hrozně přitahoval."A u něj tomu bylo taky tak,vždycky chtěl mít dokonalou dívku."-vždycky mi to tak říkal,ale já se mu to snažila vyvrátit,necítím se jako dokonalá dívka,ale on mi ten pocit dává,hrozně ho miluji, řekla a pak jako by se jí z očí spustili slzy."Co se děje Tess?"-zeptala jsem se jí a dala jí ruku kolem ramen."To nic"-řekla utřela si slzy a vstala z postele."Jdeš se sprchovat?"-zeptala se."Jo jasně"-řekla jsem a vzala si pyžamo,bylo od mamky teplákové s mašličkou vepředu.Tess se usmála."Nic neříkej"-řekla jsem a zasmála se.Obě jsme šli chodbou až ke sprchám.Otevřeli jsme dveře,bála jsem se že tu budou společné sprchy,ale naštěstí měli aspon závěsy,nebo aspon většina z nich. Tessa se na mě usmála a bez problémů si sundala šaty,pod kterými nic neměla,jen jsem se na ní podívala a na to že jsem měla Briana,ona byla dokonalá,skoro jako anděl každá její křivka,celá její postava,byla dokonalá.Když Tessa vlezla do jedné kabinky,okamžitě jsem ze sebe sundala svoje oblečení které jsem měla,vše jsem si dala na jednu hromádku jak jsem byla zvyklá a vlezla si do druhé kabinky,první moment byla husí kůže která mi naskočila když na mě začala téct studená voda."Sakra"-zakřičela jsem."Ou zapomněla jsem na to ti říct,že první teče vždycky studená ,než se voda ohřeje."-řekla ."No díky,za upozornění."-odpověděla jsem.Pak jsem si vzala sprchový gel a začala se mýt,užívala jsem si konečně teplou vodu po dnešním dni.Najednou se mi v hlavě honila myšlenka na Liama,nevěděla jsem proč.Z přemýšlení mě vyrušilo kašlání z vedlejší sprchy."Jsi v pořádku?"-zeptala jsem se."Jo jasně,v pohodě."-ozvalo se z vedlejší sprchy,zastavila jsem vodu a vylezla ze sprchy obmotaná ručníkem.Tessa tam chvíli ještě byla."Vážně,jsi v pohodě Tess?"-zeptala jsem."Jo sakra,už se neptej."-odsekla."Tak promin,nemyslela jsem to zle."-odpověděla jsem."Já vím Liso,jen prostě už se neptej."-řekla a odkryla závěs,vylezla nahá ze sprchy a šla si pro ručník,jen jsem se dívala na její nahé tělo a kapky které jí stékali po jejích křivkách.Snažila jsem se odvrátit zrak ,udělala jsem na zrcadle rukou kolečko a podívala se na sebe,usušila jsem si vlasy a udělala si turban,pak jsem si oblékla pyžamo a vzala všechny věci do ruky a spolu s Tessou jsme šli na pokoj,všude bylo ticho na to že ještě nebylo tolik hodin,jen co jsme obě vešli do pokoje,cítila jsem na Tesse úlevu.Sama jsem byla ráda,že zbytek večera strávím tady a né někde jinde.Věci jsem si uklidila do skříně a sedla si na svojí postel,myslela jsem si ,že s Tessou třeba prohodíme pár slov,holčičí věci a tak,ale Tessa zřejmě neměla náladu,ihned potom co si uklidila věci si lehla do postele,vzala do ruky mobil,zřejmě poslala krátkou sms a přikryla se peřinou.Nechtěla jsem trávit večer tím,že ona bude spát a já budu na notasu a budu si volat s Brianem,kdo ví jestli by na mě měl vůbec čas a tak jsem si lehla do postele,přikryla se peřinou a vzala mobil do ruky.

Life goes on CZKde žijí příběhy. Začni objevovat