4.Díl

52 4 0
                                    

Tess si sedla na postel vedle Liama a políbila ho,vypadala vyčerpaně,nevěděla jsem proč.Liam jí pak něco pošeptal a ona se usmála.To jak se na sebe dívali,bylo kouzelné viděla jsem na nich i když jsem je neznala,že se milují.“Hej.“-vyrušil mě hlas Tessy.Nevšimla jsem si že na ně zírám.“Ou omlouvám se,jen.“-řekla jsem.“Jen co,kde máš toho svýho?“-zeptala se Tess.“Odjel na kolej,je odsud celkem daleko.“-řekla jsem a Liam se na mě podíval,jako by chtěl vědět víc.Ale Tessa ho ve všem předběhla.“Kolik mu je,jak dlouho jste spolu?“-ptala se.“Je mu 22 a je ve 4 ročníku na sportovní škole a jsme spolu 5 měsíců.“-řekla jsem.“To je hezký a myslíš že vám to spolu vydrží když je mezi vámi věkový rozdíl a navíc jste tak daleko od sebe?“-zeptala se.Zoufale jsem se na ní podívala.“Ano doufám v to,miluju ho a věřím mu.“-řekla jsem a podívala se na oba dva,Liam držel Tess za bok a líbal jí do vlasů,bylo krásné je pozorovat,ale připadala jsem si blbě.Chtěla jsem takovou lásku jako mají ti dva,určitě spolu už dávno spí.“Co prosím?“-vyrušil mě Liamův hlas.“Cože?“-řekla jsem a neuvědomila si že jsem to řekla na hlas.Tess se jen pousmála,ale nevěřila tomu co ze mě vylítlo.“To bylo na nás?“-zeptala se a usmála se.“Jo ne ,omlouvám se občas přemýšlím a neuvědomím si že to říkám na hlas.“-zrudla jsem a snažila se navázat jiné téma.“Ale tak když tě to zajíma,s Liamem jsme spolu 2roky a jasně že spolu spíme,miluju ho.“-řekla a Liam se na ní podíval až se mu na tvářích vytvořili dolíčky.Bylo to rozkošné,bylo na něm poznat že jí miluje.Přimáčkl si jí k sobě a políbil,pak se ale v jeho tváři objevila lítost,nebo něco na ten způsob,trochu mě to zarazilo,ale neřešila jsem to.“Nechceš jít v pátek na party?“-zeptala se Tess.“Já vlastně nemůžu,mám už něco domluvené.“-řekla jsem.“Ok no,ale kdyby něco,tak mi když tak řekni.“-odpověděla mi.Byla jsem ráda,že se chovala tak mile a né jako na začátku dne.Na víc oni dva mě naprosto fascinovali,byli naprosto odlišní,ona byla překrásná a on byl naprostý opak slušnáka,byl potetovaný s piercingy,ale něco na něm bylo okouzlující,nechoval se jako hajzl,byl prostě hodnej a sympatickej,zase jsem na ně koukala a oni se začali smát.“Už zase co?“-zeptala jsem se a oni jen kývli.Začali jsme se smát,když jsem se koukla na mobil,bylo už kolem šesté večer,wow to nějak uteklo.Taky jsem si všimla ,že mám změškaný hovor od Briana,hned jsem číslo vytočila ,těm dvěma to nijak nevadilo všimali se sami sebe a něco si povídali.“Ahoj Briane.“-řekla jsem.“Ahoj lásko.“-ozvalo se z druhé strany,jeho sexy hlas mi začal chybět.“Proč jsi mi nebrala telefon?“-zeptal se.“Omlouvám se usnula jsem.“-řekla jsem a cítila pohled Tessy s Liamem,kteří se jen pousmáli.“Copak děláš zlato?“-zeptala jsem se.“Zrovna nic,spolubydlící mi odešel za holkou,takže tu jsem sám“-řekl.“Aww,škoda že nejsi u mě.“-řekla jsem.“To je v pohodě Liso.“-řekl,myslela jsem že řekne něco jako,mrzí mě že jsme od sebe tak daleko,nejradši bych si pro tebe přijel a celou tě svlékl,proč mě napadají tak neslušný věci,když jsem ještě nikdy s nikým nic neměla.Věděla jsem ,že tahle konverzace nikam nepovede,takže jsem se s ním rozloučila.“Budu muset jít Briane,jdeme s Tess učit na další den.“-řekla jsem a z druhé postele se ozval smích,zašklebila jsme se na ně a telefon položila,vydechla jsem a hodila ho na postel.“Copak ?Snad to nebyl nabíječ?“-řekla Tess.“Jo byl a neříkej mu tak.“-zdůraznila jsem.“Ale copak,nechce za tebou přijet?“-řekla.“Vždyt se na ní podívej,je celá nadržená na to,když nás vidí tak tu chce toho svýho.“-řekl Liam a tím mě naštval i když jsem věděla že má pravdu,nemohla jsem s tím souhlasit.“Co prosím?To ne.“-řekla jsem a cítila jak se mi krev valí do hlavy.“Né?A co to tedy bylo?“-řekl Liam.“Nic jen prostě ted máme těžký období.“-řekla jsem a přála si aby se na nic už neptali. „Nemáš být náhodou na své koleji?“-zeptala jsem se.“Možná jo možná ne,půjdu odsud až bude chtít Tessa.“-řekl a zašklebil se.Podívala jsem se zoufale na Tessu,ta i když nechtěla tak se podívala na Liama.“Možná by jsi už měl jít,zítra vstáváme brzo,uvidíme se“-řekla a políbila ho,Liam se zvedl a rozloučil se,pak za sebou zavřel dveře.Tess se na mě podívala.“Děkuju a omlouvám se.“-řekla jsem.“Nic se neděje“-řekla.“Můžu mít otázku,jako holka holce?“-zeptala se.“No?“-odpověděla jsem jí.“Spali jste spolu?“-zeptala se.“Cože?No my..“-řekla jsem.

Life goes on CZKde žijí příběhy. Začni objevovat