THE 2 FACES

221 6 0
                                    

Gosh these kind of people I've met a lot tho. Sumpah. Aku sedar makin berumur makin ramai theeeeseee kind of people aku jumpa. Dulu aku naif nak mampus everybody yg aku jumpa aku fikir dorang baik cuz in front of me dorang memang btul btul baik pijak semut tu semut siap boleh berjimba bawah kaki tu. But irl, tuhan saja yang tahu. Aku makin seram nak membesar and jumpa theseee kind of people yg lagi kronik. Damn gurl dorang ni pandai gila berlakon like boleh menang award kauuuuu... Aku ni dpt kenal makhluk talam ni pun sbb nasib aku dpt kwn yg baik dan tolong aku sedar dari dunia yang penuh kenaifan. So for korang yang membaca ni hati hati, mungkin ramai yang dok mengumpat kau. Yelah kadang kadang aku pun pelik why theeeseee kind of people sibuk dok mengata belakang tapi depan kita baik nak mampus. Motif pls. Tp disbabkan aku positif aku fikir "my life better than you bij, be jealous ".

Notes utk yang bce ni jugak, yang slalu dok mengumpat org kt blakang tp dpn org baik mcm malaikat, cpt cpt la bertaubat. Weh x penat ke berlakon. Asal fake Sangat?! I know you guys ni baik, tp cannot handle to be talam. korang nk ke pahala korg tu senang senang terbang kt org yang korg dok umpat kat blakang tp dpn dpn baik? Korg pun pahala utk diri sndiri tak cukup pastu bermurah hati pulak tu nak derma kt org. Berubah ok. Before ramai org membenci.

Love,
Dila

Types Of People I've MetWhere stories live. Discover now