•1.Bölüm

30 4 41
                                    

Asya'dan

Sabah her zamanki gibi telefonumun o muhteşem melodisi ile uyandım. Kimin aradığına bakmadan açtım çünkü her sabah beni Ece arardı.
'Ne var?'
'Kızım sen neredesin 1 saattir seni bekliyorum ağaç oldum yeminle.'
' offf! Tamam 15-20 dakikaya oradayım'
'Çabuk ol!'
Telefonu kapattım ve hemen banyoya gittim işlerimi halledip odaya geldim ve üstüme kot şort ve kısa kol tişört giydim rimel ve parlatıcı sürdüm. Kırmızı sırt çantamı aldım. Spor ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım ece ile buluşacağımız kafeye doğru yola çıktım.

 Spor ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım ece ile buluşacağımız kafeye doğru yola çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ASYA'NIN GİYDİKLERİ )

Ece'den

Neredeyse 1 saattir kafe de Asyayı bekliyorum. Ağaç oldum denebilir çiçek açmak üzereyim daha fazla dayanamayıp Asyayı aradım.
'Ne var!' Ne kadar kibar...
'Kızım sen neredesin 1 saattir seni bekliyorum ağaç oldum yeminle.'
'Offf! Tamam 15-20 dakikaya oradayım'
'Çabuk ol!' Harika yarım saat daha buradayım.

...

Sonunda Asya geldi ve kafe de biraz daha oturduktan sonra sahile gittik ev sahile çok uzak değil ama pek sık gelmeyiz buralara özlemişim...

'Sap gibi duracak mısın yoksa ilerleyelim mi?' Asya'nın dediği ile anladım olduğum yerde durduğumu.

'Tamam geldim' dedim ve yürümeye başladık.

"Pazartesi okullar başlıyor napacaksın geçen seneki gibi gelmezsen 2.kez kalacaksın ve eğer kalırsan..."

"Eğer kalırsam okuldan atılacağımı biliyorum Ece sağol " Aaah! Hadi ama niye sözümü kesiyor ki

"Asya bir daha sözümü kesersen bende seni keserim yeminle. Kaç kere uyardım lan seni!"

" sen- beni- kesicen yoh amuğa daha neler de siktir lo!" Anırmaya başladığında ona sinirli bakışlarımı attım.

"Ben eve dönüyom sende yürü evine hadi pazartesi okula gelmezsen seni öldürürüm!" Dedim.

...

Eve giderken telefonum çalıyordu, çantamdan telefonu çıkardım tam aramaya cevap vercekken birisi çarptı telefon düştü ve ekran pert harika! Sessizce 'hassiktir lan' diye mırıldandım ve bana çarpan kişiyi azarlamak için kafamı kaldırdım ve karşımda Onur'u gördüm.

"Ş-şey Onur s-senin ne işin var burada?!"

"Aa! Selam Ece naber görmeyeli baya güzelleşmişsin!"

"Yürü git ya ne güzelleşicem de sen baya yakışıklı olmuşsun lan!"

"Sağol güzellik ee senin ne işin var burada!"

"Ben burada yaşıyorum asıl senin ne işin var burada?"

"Okulum burada bende artık burada okuyorum sık görüşüceğiz demek ki!" Burada mı?

Onurlabir süre daha konuştuk ve ayrıldık şimdi hepinizin aklındaki soru: Onur kim?

Onur benim ilkokul ve ortaokul arkadaşım liseyi de beraber okuyacaktık ama ben İstanbul'a gelmek zorunda kaldım. İstanbul'a dönmeden 2 gün önce Onur benden hoşlandığını söylemişti o günden sonra bir daha hiç konuşmadık.

...

Asya'dan

Sonunda eve varabildim. Allah'ım pazartesi günü okul başlıyor ve ben hiç gitmek istemiyorum ama mecburum. Kendime atıştıracak bir şeyler aldım ve televizyonun başına geçtim yabancı bir film buldum atıştırmalıkları yiyerek filmi izlemeye başladım.

...

Film bittiğinde etrafı topladım ve odama çıktım.
Ev eski evler gibiydi dışından küçük görünüyordu ama içerisi büyüktü 3 katlı çok güzel bir ev. Dışarıdan 2 katlı gibi gözüküyor ama bir de çatı katı var. Orası da benim odam olmakta. çatı katı tek bir oda halinde küçük bir banyosu ve giysi odası var.

Selaaam! Bu ilk bölümdü düşüncelerinizi bekliyorum inşallah beğenirsiniz!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaaam! Bu ilk bölümdü düşüncelerinizi bekliyorum inşallah beğenirsiniz!!!

renkli hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin