2.Bölüm

14 4 21
                                    

Asya'dan

Sabah yine Ece yüzünden uykumdan oldum.

'Ne var?' sesim her zaman ki gibi uykulu çıktı.

"Hala yatıyor musun kalk hadi okula geç kalıcağız!" Aahh! Doğru bugün pazartesi yani okulların açıldığı gün.
"Aloo orada mısın?"

"Tamam 15-20 dakikaya oradayım" hemen yataktan kalktım ve tuvalete gittim işlerimi hallettikten sonra üstüme kısa bir tişört altıma da mor kısa eteğimi giydim. Saçımı açık bıraktım kendisi doğal olarak dalgalı olduğu için şekil vermedim. Turuncu okul çantamı aldım ve beyaz ayakkabı giyerek çıktım evden.

...

Eceyle buluşacağımız yere gittiğimde yanında başka bir çocuk vardı hemen ece'nin yanına gittim ve koluna girdim.

"Ece bu kim?" bir çocuk gibi parmağımla çocuğu gösterdim.

"Aa Asya hanım hoşgeldiniz!"

"Bir soru sordum Ece!"

"Off! Bu Onur. Benim ilkokul ve ortaokul arkadaşım bizimle aynı liseye gidiyormuş" Al işte şimdi bide bu çıktı Ece'nin arkadaşlarını sevmiyorum çünkü hepsi insan görünümlü şeytan. Ne zaman bir olay olsa ece bana onları korur ve ben haklı çıkarım. Üzgün gözlerle bakınırken 'yine mi?' diye mırıldandım. Ece duymuş olacak ki

"Onur diğerlerine benzemiyor yani iyi niyetli ve sadece sevdiklerini sahiplenen birisi." dedi.

"Umarım öyledir." dedim imali bir şekilde. Yürümeye başladık Ece ile Onur iyi anlaşıyorlardı Onur'u Eceye bakarken görmüştüm gözleri parlıyordu.

...

Sonunda okula varabilmiştik. Ben ve Ece sınıfa giderken Onur sınıfını öğrenmek için müdürün yanına gitti. Aslında Onur'a içim ısınmıştı ama alışmam uzun sürecekti.

"Anlat bakalım şu Onur'u"

"Ne anlatıcağım kızım ya söyledim işte eski bir arkadaşım, bu okulda okuyacakmış."

"Bir git kızım ya çocuğun sana bakışlarını gördüm resmen gözlerinin içi parlıyordu!"

"Offf! Tamam bak 8.sınıfı bitirmiştim ve liseye geçmiştim okullar başlamadan 2 ay önce taşındık ve buraya geldik gelmeden 2 gün önce benden hoşlandığını söyledi. O kadar." Oha! Çocuğa bak lan bizim Eceden hoşlanıyormuş.

"Bence hala hoşlanıyor ben söyleyeyim"

"Yok artık kızım ya kaç yıl geçti daha neler" hoca sınıfa girdi ve ders başladı.

...

Sonunda okul bitti ve evlere dağıldık. Eve gelince hemen duş aldım ve üstüme eşofman giydim. Aşağıya indim. Mutfakta makarna yaptım. Ben o zengin kızlar gibi soslu makarna yapamam ama sade ve peynirli makarnada üstüme tanımam. Makarnayı yerken telefondan İnstagram'a girdim ve biraz zaman geçirdim bulaşıkları makineye koydum. Tam oturma odasına geçerken kapı çaldı. Saate baktım bu saatte kim olabilir ki hemen kapıya gittim ve açtım. Karşımda yıkılmış halde bir Ece ve onu taşıyan Onur vardı. Onları içeri aldım.

"Ne oldu böyle?"

"Bara gitmiş. Sarhoş olunca beni aradı saçmaladı bir şeyler bende barın yerini öğrendim ve gittim bu halde eve bırakamam diye buraya getirdim."diyen Onur'a baktım.

"İyi yapmışsın sen artık gidebilirsin"
Suratı bir an düştü ama sonra kendine geldi.

"Tamam" dedi ve kapıyı çarparak evden çıktı.

Eveeet yeni bölüm geldi sizce nasıl?

renkli hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin