Ece'den
Onur'un gelişi beni şaşırttı. Bir yandan da aklıma eskiler geldi. Onur ile yakın arkadaştık. Hatta sevgililerim ile yaşadıklarımı anlatırdım hep Onur'a.
Ama onu uzun zaman sonra görünce garip hissetmiştim. Hem şaşırmış hem sevinmiştim aynı zamanda kalbim titremişti. Eskiden bana açılmadan önce ondan hoşlandığımı fark etmiştim. Ama gidecektik ve uzaktan yürütebileceğimizi sanmıyordum. Ertesi günü Onur beni sevdiğini söylemişti. O an boynuna sarılıp 'ben de seni seviyorum' demeyi çok istedim ama boşuna umutlanacak ve uzaktan yapamayınca ayrılacak ikimiz de üzülecektik.
Daha fazla evde duramayacağımı anladım ve bara gitmeye karar verdim. İlk başta Asya'ya da söylemeyi düşündüm ama sonra beni soru yağmuruna tutacağını bildiğimden tek başıma gitmeye karar verdim.
( ECE'NİN GİYDİKLERİ )
hemen hazırlandım ve evden çıktım. Evdeyken aradığım taksi geldiğinde hemen bindim ve mekanın adresini verdim. Dark bar'a geldiğimde taksiye ücretini ödedim ve içeri girdim. Daha önce de geldiğim için biliniyordum ve korumalar sorun çıkartmıyordu. Hemen bar kısmına geçtim ve hafif bir içki istedim.
...
Başım hafif dönmeye başladı. Sanki şuan karşı masada bana bakan bir çift mavi göz vardı. Onu unutmak için geldiğim barda her yerde o vardı sanki. Yanımda oturan yakışıklı bile Onur gibi geldi bir ara.
Sanki o gördüğüm bir çift mavi göz bana yaklaşıyor.
"Ece senin burada ne işin var."
"Aaaa! Onur sen de mi buradaydın? Hiç fark etmedim. Asıl senin ne işin var burada? Ya ben senden kurtulamayacak mıyım? Seni unutmak için geldiğim barda bile sen varsın!"
"Beni unutmak için mi? Ne saçmalıyorsun sen Ece neden beni unutmak istiyorsun?"
"Çünkü seni unutursam kendime söz geçiririm ve ikimiz de mutlu oluruz. Aaaa bak bu şarkıyı hatırlıyor musun? Eskiden seninle çok dinlerdik ikimizin de en sevdiği şarkı. Hadi gel dans edelim."
Oturduğum yerden bir anda kalkınca başım döndü ve sendeledim. Bu sırada Onur beni tuttu. Kafamı kaldırdığım da Onurla burun burunaydık ve Onur gözlerimin en derinine bakıyor. Bir anda kalbim titredi. Hayır! Eskisi gibi hissetmemem gerekiyor. Olmaz!
"Şey.. Kusura bakma bir anda ayaklanınca gözüm karardı da o yüzden..."
"Önemli değil Ece sorun değil cidden. Sen düşme canın acımasın da. Başın dönüyor mu hadi seni eve bırakayım yeter bu kadar. Hadi gel."
Onur'un koluna girmiş şekilde barın kapısına doğru yürüdük. Arabasına doğru yürürken bir anda durdum.
"Ne oldu Ece yine neden durdun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renkli hayat
Novela JuvenilRengarenk ve renklerin her tonunun yer aldığı bu hikayede bize eşlik etmenizi isterim...