Pocit strachu .Každý ho vnímáme jinak .Pro někoho strach z neúspěchů,stačí z pádů z výsluní. Pro mě strach znamená ztratit někoho na kterém vám záleží ,kterého milujete,nemusíte být spolu tak dlouho ,ale cítíte k sobě lásku ,důvěru ,oddanost. Strach který chodil za mnou celé dny ,hodiny ,měsíce.Jediné co mě drželo abych nepropadla strachu byl Glenn a moje rodina .S rodinou nemusíte být pokrevně příbuzní ,jsou to lidé na kterých vám záleží,to je rodina.Dostala jsem strach , né ten který nás provází každým dnem ,tenhle strach byl větší ,mocnější.Když Negan rozpočítával ,říkala jsem si že někdo umře, že to bude v srdci bolet .Musela jsem být silná ,když nemůžete jít k vašemu milovanému,nemůžete se schulit do klubíčka že vám je špatně,musí za být silní,ale když před vámi zabije někoho na kterém vám záleží je to těžké ...
Rozpočítávání bylo peklo ,musela jsem myslet na to co bude potom .Přála jsem si zastavit bolest ,obejmout Glenna..
,,Eeny, meeny, miny, moe. Catch a tiger by his toe. If he hollers, let him go. My mother told me to pick the very best on and you… are… … it."
Zastavil se před Abem .Přála jsem si ,aby to byl jen sen ..Abych se probudila v našem domě ..Vedle něho usmála bych se a políbila ho .
Abe schytal první ránu .Začala jsem brečet, brečeli všichni.Byl součástí naší rodiny .,,Neeeee! " zařvala jsem když Negan praštil Glenna .Pohlédla jsem na něj ,nemohla jsem nic dělat a to mě více dorazilo .Začala jsem lapat po dechu ,bolesti zesílili, více mi tekly slzy ,cítila jsem více strachu a bolesti .
,,Maggie ,I'II find you."
Jeho poslední slova ,poslední pohled na něho.V tu dobu jsem si přála aby už Negan udeřil znovu ,bolí to ,ale trhá mi srdce jak ho nechal vycukat....Glenn miluju tě, Glenne! Křičela moje duše.
Moje srdce se rozsypalo na milion kousíčků ,které už někdo nedá dohromady .
ČTEŠ
Maggie,I'II find you. [TWD]
ФанфикPocit strachu .Každý ho vnímáme jinak .Pro někoho strach z neúspěchů,stačí z pádů z výsluní. Pro mě strach znamená ztratit někoho na kterém vám záleží ,kterého milujete,nemusíte být spolu tak dlouho ,ale cítíte k sobě lásku ,důvěru ,oddanost. Strach...