Myšlenky

55 10 4
                                    

Cesta byla velmi vyčerpávající bylo mi hůře jak mi mohlo být .Má víčka byla pořád oplachována proudy slz.Myslela jsem že budeme vychovávat našeho potomka spolu ,bohužel budu sama .

Přišla jsem o svojí nejbližší rodinu .

Myslím že mám zase horečku ...

Budu se snažit být silná už kvůli tomu malému. Nevím jak tohle zvládnu sama ..
Víte zamilovat se v apokalypse je jako vyhrát jackpot.Je tam malá šance ji najít ,ale veliká ji ztratit. A když  ji máte ,musíte  se o ní starat,pečovat o ní..

Když jsme se seznámili myslela jsem si ,že je to jen pocit ,pouhý pocit .Jak jsem se mýlila!
Naše láska začala mít hlubší a pevný význam . Staráte se aby se tomu druhému  nic nestalo ,aby jste si oba lehli večer a ráno  se probudili vedle sebe. Obětovali by jste pro sebe život. To je láska ,práva křehká láska ,který  nikdo opakuji  NIKDO nezlomí ani Negan......
Vždy tě budu milovat !

Zkusím začít myslet trochu více  pozitivně. Ale to jde?! Když jsem Tě ztratila a teď možná ztratím i naše dítě....

Jediné co můžu říci děkuju ,děkuju že jsi tu byl pro mě ,pro nás.
Děkuju že jsi se rozhodl strávit život v tomhle světě se mnou. Děkuju Ti za vše, mrzí mě že jsem ti nemohla říci naposled jak Tě miluji a....
Nezáleží  na tom jestli jsi mezi námi ,vždy to tak bude. Je to bolest jako peklo ,ale budu se snažit být kvůli tobě silná a nějak se to snažit překousnout .
Zkusím vyhrát nad smutkem a bolesti .Neslibuju to jen říkám že to zkusím...

,,Už jsme tady ."

Maggie,I'II find you. [TWD]Kde žijí příběhy. Začni objevovat