PART 1 (INTRODUCTION II)

45 5 0
                                    

Nama aku Nisa Nurul Jannah. Sedapkan nama tu, ibu dan ayah aku bagi tapi ibu dan ayah dah takde, dah lama mereka pergi tinggalkan aku. Sekarang aku tinggal dengan makcik dan pakcik aku. Aku panggil dorang mama dan papa sebab anak2 dorang panggil gelaran tu, jadi aku pun kena ikut jugak. Even, dorang takde pertalian darah pun dengan keluarga aku. Tapi, disebabkan dorang rasa terhutang budi dengan ibu dan ayah aku so, dorang pun jagalah aku. Nice kan?

Dorang baik, aku terhutang budi sangat dengan dorang. banyak bantu aku dari segi persekolahan dan banyak la lagi. Sebab tu aku sayang sangat dengan dorang.


Tapi, yang jadi masalahnya sekarang -,- . Mama and papa aku ada anak kembar yang sangat menyusahkan akuuuu. Erghh, sumpah aku muak layan perangai dorang.


Sorang yang abang ni terlalu baik sampai aku tak berapa selesa. Tapi, serius dia baik gilaaa. Aku selalu rasa bersalah kalau dia tolong aku. Yela, rasa macam menyusahkan pulak, ermm. Oh, lupa nak kasi tau nama, Nama si abang yang aku mention ni, Zaim Nasuha Bin Dato Kamal. Hensem? Erm, hensem la jugak. Hehehe


Si adik pula, ish, gerun la aku nak mention nama dia. Takpelah, ada aku kisah -,-". Nama lebih kurang kembar dia je. Aku panggil dia Syaiton sebab selalu kenakan aku. Tapi, nama mama dan papa dia bagi sedap la jugak, Khairul Nasuha. Sedap ke? Erk!
Ego dia weh, melangit sampai ke langit tujuh. Pastu selalu buat muka ketat, muka ais batu nasib takde jerawat batu. Ade je bende dia nak cari pasal denga aku. Hensem? Em em em, cem la jugak * blushing\\\\~~
Pehal do aku blushing


Jannahhhhh!! WHAT, see panjang umur pendek akal. Syaiton bertanduk dah panggil aku. Chau lu, satgi aku pulak kena maki.


Hai, gaisssssss!!!! dah lama tak menaip story, even story aku tak best langsung. (Sis rendah diri ;*)
Mohon vote and comment gais, ia amat bermakna bagi aku. Wink~ wink~


Pick MeWhere stories live. Discover now