Aku dengan malas turun tangga satu per satu. Dari jauh aku dah nampak si durjana tu duduk rileks je atas sofa dengan seluar kebawah. Tahu tak nampak spender, Eii tak malu.
Erm, kau nak apa?ujar aku. Aku kalau cakap dengan khai ni memang nampak ganas sikit. Bahasa pun kurang sopan. Orang macam dia ni jangan berlembut sangat nanti naik lemak.
Aku nak kau, berapa harga kau. Seratus dua ratus, kau mesti murah kan? Yela, kau ni kan anak pungut" bidas khai
Perghh, khai ni memang nak makan kaki ke ape? Dia ingat aku ni bohsia! senang je letak harga murah dekat aku. Kalau aku bakar mulut dia ni sedap jugak. Panggang jadi BBQ pun sedap gak.
Eh, kau mengelamun apa? Aku tanya kau berapa harga diri kau? Kau tau tak orang mengelamun ni mati awal.
Harga diri aku tinggi lagi dari harga burung kau. Dah la mati pucuk. Merokok, ambil dadah, join kelab mafia. Buruk tak hensem, muka macam hitler. Mula la aku nak membebel ni.
Yang si khai ni dah kenapa SENTAP? hah. tahu pun diam tadi bukan main......
Zupp//
Aku ditolak jatuh ke sofa, kedua-dua tangan aku dicekam kuat. Aku tak boleh bergerak dengan keadaan khai yang berada dekat dengan aku.
Kau....ka..kau nak ape? Ish, asal aku gagap pulak ni. Aku mengetap bibirku menahan malu.
Asal gagap sayang". Tadi, bukan main laju lagi kau hina aku,ape kau cakap mati pucuk, ambil dadah, join kelab mafia. Mana kau tahu aku mati pucuk, kau nak tengok mati pucuk aku ni macam mana HAH!! tengking khai. Bergema suasana sunyi dalam rumah banglo milik papa.
Aku sudah mengalirkan air mata. Aku rasa tak selesa dengan keadaan sekarang. Tolong lah sesiapa, tolong la, Zaim kau kat mana? Aku harapkan kau sekarang.
Khai ape kau ni, kau yang mulakan dulu. Kau yang main dengan maruah aku harga diri aku.
Kau ingat aku kesah dengan harga diri kau. Hei, semenjak kau masuk rumah ni lagi aku dah menyampah tengok muka kau. Acah innocent depan mama and papa.
Tangan khai mula menjalar di pipiku, perlahan dia merapatkan mukanya ke muka ku. Bibir kami hampir bertemu;
Dushh, satu tumbukan melekat di muka khai. Zaim tidak puas hati dan menumbuk di perut khai pula.
Koler baju khai digengam dengan kemas. Kau dengar sini khai, aku bagi warning dekat kau, kau buat lagi macam2 dekat jannah!! Aku bagi lebih daripada ni kat kau. Ape yang kau fikir hah, jannah ni adik kau sekarang. Hormat sikit dia perempuan.
Adik. Perempuan, heh aku tak pernah anggap dia adik atau perempuan dalam rumah ni. Dia tu semak je dalam rumah ni. Khai melepaskan pegangan di kolarnya dan menuju ke biliknya. Pintu dihempas dengan kuat tanda amarah khai.
Jannah, okey?. Maaf, abg zaim lambat. Zaim menarik aku kedalam pelukannya. Bau minyak wangi jenama boss menusuk ke rongga hidungku. Ia membuatkan aku tenang seketika.
Okey, gais; how? Kejam kan khai? Such a bad boy. nasib baik zaim ada. Jangan lupa load gambar kat atas.
Vote and comment please😂
YOU ARE READING
Pick Me
Roman d'amourBila kau serumah dengan kembar tak seiras dan banyak ragam😥. Seorang terlebih manis and sorang lagi ego nak mampus.