Hello mindenki!:) Ez egy új sztori amit Delirium993 -al együtt írunk. ( asdfjkle12345 ) Harry Styles fanfiction. Két lányról szól akik a szerelmükért harcolnak. Két szemszögből íródnak a részek!:)Enjoy it! x 💓
*Dylan Rose*
Reggel az ébresztőórám hangos jelzésére sikerült kizökkennem a gyönyörű szép álmomból. Egyszarvúk na meg szivárvány.. Nyögtem egyet és ledobtam magamról a takaróm. A fürdőszobám felé vettem az irányt miközben jobb kezemmel beletúrtam kócos hajamba. Beléptem a küszöbön majd azonnal meg is bántam hogy a tükörbe néztem. Nem túl szép látvány fogadott és ez elfintorított. Nem szeretem magam nézegetni, szerintem nem nézek ki jól. A fogkefémet a kezembe véve nyomtam rá a kedvenc fogkrémemből majd kezdetét vette a fogmosás. Eközben kiválasztottam a mai outfittemet is, aztán a szennyes tartóra dobtam azokat. Egy hosszított fekete pulcsiból állt a szettem, és egy szintén fekete cicanadrágból. Nálam ez megszokott, mindig ilyen ruhákban vagyok. Egyszerűen képtelen vagyok arra hogy mutogassam magam. Nem bírok magamra nézni, undorodom magamtól. Ez régóta így van és ez tény... Nem érdekel mit gondolnak mások. Én ilyen vagyok és vagy elfogadják, vagy nem. Persze van oka amiért ilyen lettem. Igen, lettem. Sajnos. Fintorodva néztem szembe a tükörrel majd köptem egyet a mosdókagylóba és megeresztettem a vízet, így kimosva a fogkefém és leöblítve a kagylót. A ruháimért nyúltam majd felkaptam őket és ezzel ki is indultam a helyiségből. De hirtelen megakadt a szemem valakin és ekkor ugrottam egyet.
- Mi a fasz?- vontam fel a szemöldököm a srácot kémlelve.- még is mit keresel itt? Húzz már innen!
A vörös hajú kigyúrt fiú elmosolyodott majd letett valamit az asztalomra.
- Hamarosan lakbér kincsem!- kacsintott nekem pedig ökölbe szorultak a kezeim.
- Ha még egyszer bejössz, lenyomom a torkodon a kulcsot!- léptem közelebb majd az alak egy nevetés kíséretében kilépett a helyiségből. Hónapok óta az albérlője vagyok de nem tudtam megjegyezni a nevét. Sóhajtottam egyet majd a hajamba túrtam a lakbérrel kapcsolatos gondolatok alatt. Ajkaimba haraptam majd sóhajtottam egyet. Majd lesz valami. Ezaz, ezzel a hozzáállással semmit nem fogsz elérni Dylan. Dylan.. úristen. Mint egy kutya vagy egy hörcsög. Még a nevem is szánalmas, ez egy vicc. Utálom az egészet! Sóhajtottam egyet majd beletörődve zsebre tettem a telefonom. Kiléptem a kijárati ajtón, és kulcsra zártam azt. Az utam a szokásos helyre vezetett. London utcáin át egy elhagyatott helyre. Azonban mikor átléptem a másik járdarészre, valaki nagyon sietősen vette a lépteit és csaknem hogy fellökött. Elnyílt ajkakkal néztem utána, a futó srác pedig vissza nézett hozzám. Egy pillanatra. Mégis zöld szemei nyomot hagytak elmémben. Göndör fürtjei a fején való pánttal lobogtak, majd tekintete elvált az enyémtől. Sóhajtva megdörzsöltem az arcom majd elindultam újra az eredeti célomhoz. Azért még egy "bocs"- t is ide dobhatott volna. De nem, semmi. Gondolom szokása fellökni az embereket. Menet közben volt még egy ütközésem. Egy öreg nénivel. Az már nem volt olyan élvezetes. Úgy fél óra alatt oda értem az én kis szokásos tanya helyemre. Már kintről hallottam a nyüzsgést. Beléptem a nagy épületbe ahogy füttyögéssel jeleztek vagy intettek. Elmosolyodtam barátnőmet és legjobb barátomat felfedezve a tömegben. Sydney felém közeledett majd mikor oda ért jó szorosan magához húzott. Sam is ugyan ezt megcsinálta, már vagy egy hónapja nem láttam őket. Gondjaim voltak.. így hát nem volt időm erre se. Sam és Syd már együtt vannak nagyon hosszú ideje.. először ők is csak barátok voltak, majd kialakult. És én végig jelen voltam. Szóval szép kis szerelmes sztori volt. És én voltam a harmadik kerék.
YOU ARE READING
Choose Me - h.s. (hungarian)
FanfictionA háborúban és a szerelemben nincs menekülő útvonal, nem tűnhetsz el. Ez volt Harry legnagyobb problémája is. Mert két olyan lány hevert a lábai előtt, akiket még egy bolond sem hagyott volna kicsúszni az ujjai közül. És itt jön a kérdés. Dylan, va...