Susret

10 1 0
                                    

Marko

Budim se u svom stanu u ljudskom svetu. Ne znam kako sam uopšte došao ovde ni koliko je vremena prošlo od mog susreta sa Astroselom. Helena je u opasnosti, moram da je zaštitim, ali ja čak ne znam ni kakvo je ona biće?

Proročica je rekla da ona ima moć da uništi ili spasi demona. Da li to važi i za kralja demona koji je usput i pali anđeo, možda je zbog toga želi? I šta i gde je to zapisano? Sve me ovo prokleto zbunjuje. 

Začuo sam zavijanje vuka pa prišao prozoru, pun mesec sijao je na noćnom nebu, vukodlaci večeras love. Zavijanje je postalo glasnije i bliže, odjednom je nešto uletelo kroz prozor razbivši ga pa se zakucalo u mene.

Iznenađen ovim izgubio sam ravnotežu i pao na pod. Ogroman srebrni vuk ležao je preko mene, škljocajući svojim oštrim zubima ispred mog lica. Ovo je alfa, samo oni imaju tu boju, obično bi ga otresao sa lakoćom ali me je susret sa Astroselom jako iscrpeo.

Alfa: Znam da si sada slab, zato ćeš pažljivo saslušati šta imam da ti kažem, u suprotnom, moj čopor će te rastrgnuti. 

Iako je stvorenje režalo mogao sam da razaznam ženski glas. Postoji samo jedna alfa ženka među vukodlacima, kraljica Vendera. Preuzela je svoj ljudski oblik i stajala predamnom potpuno gola, po prvi put za svojih 300 godina nisam osetio požudu na pogled nagog ženskog tela, naprotiv ispunila me je neka nelagodnost. Spustio sam pogled ka podu, i strgao čaršav sa kreveta koji sam joj potom pružio i ne pogledavši je.

Vendera: Hahahaha. Začuo se njen gromoglasan, razigrani smeh.

Od kad se to demoni stide. Helena te je baš dobro obradila, nije ni čudo ipak vučja krv teče njenim venama. Mi vučice smo naprosto neodoljive.

Zabacila je dugu srebrnu kosu i nasmejala se vragolasto.

Marko: Hoćeš da kažeš da je ona od tvoje vrste?

Vendera: Kad već živiš u Srbiji mogo bi malo da istražiš i legende tog naroda. Legenda kaže da je nekada ovim prostorima lutao Bog koji je imao sposobnost da se transformiše u vuka. Pošto je bio igrač voleo je da obilazi ljudske žene i vodi ljubav sa njima. Obzirom da u to vreme nisu znali za zaštitu, posledica nekih njegovih susreta bila su deca. Oni su bili prvobitni vukodlaci potpuno čistokrvni. Mogli su da menjaju oblik kad god su to poželeli i živeli su zajedno sa ljudima na ovim prostorima.

Nasmešila se pokazujući rukama na sebe.

Ipak postojao je jedan problem naš tvorac bio je oženjen. Godinama je Boginja posmatrala njegove igre dok su bes i ljubomora kipeli u njoj. Kap je prelila čašu kada je on silovao vešticu koja je bila odana njoj. Proterala ga je sa neba i oduzela mu moć pretvaranja u vuka.

Bio je osuđen da živi kao običan čovek. Ovo ga ipak nije opametilo i nastavio je da seje decu. Veruje se da su upravo prvi Srbi njegovi potomci. Neki od njih mogli su da se pretvaraju u vuka ali samo tokom punog meseca, tako je nastala hibridna vrsta vukodlaka i čoveka. Što se tiče Helene ona je potomak veštice koja je silovana tako da njenim venama teče i veštičija i originala vučja krv.

Marko: Čekaj ona je hibrid veštice i vukodlaka?

Vendera: Ne običnog vukodlaka, Prvobitnog zar nisi ništa slušao?! Ali to nije kraj priče, Delfina najveća Proročica svih vremena je na svojoj samrti zapisala svoju poslednju viziju. Ovaj spis naziva se " Poruka Drevnih", a govori upravo o našoj maloj Heleni.

Marko: Znaš li gde je taj spis?

Vendera: Zar sumnjaš u mene? Rekla je pomalo uvređeno napućivši usne kao dete kad se duri. 

Savršeno-nesavršenaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon