Başlangıç

61 6 0
                                    


(MEDYADA HANDE)

Olay 6 yıl önce İzmirde başladı öncelikle kendi ailemi tanıtıyım. İlk olarak ben Hande  Korkmaz. Ve bir erkek kardeşim var Kerem Korkmaz. Ben izmirde yaşıyorum ailem ise İstanbul çünkü istanbulda KORKMAZ holdingimiz var. İzmirde olma sebebim ise lise liseyi orda okumak istedim ve orada aile dostlarımız vardı. Hayel Andaç, Aysima Renk. Aysima da benim gibi lise için izmire gelmişti ailesinin antalyada RENK holdingi vardı, Hayel gilin ise istanbulda ANDAÇ holding. Hayel ailesi ile kalıyor ben ve aysima ise Tuttuğumuz evde. Tabii bir de Ömer Pektaş ilk okul arkadaşımız o da İzmirde bir kaç ay geçti ve biz alışmiştik,ev düzeni arkadaşlar...

(4 yıl sonra)

Lise son artık lise sondaydik izmirde kos koca 4 yılımız geçti her akşam olduğu gibi günlük yazıyordum.
Sevgili Günlük;
Yarın okulun son günü ve daha üniversite hayali yoktu bile ve dostlarım, canlarım Alin ve Güneş onlar üniversite 2 Amerika da okuyorlar tabii...
   Sabah erkenden kalkıp duş alıp üstümu giyinip okula gittik Evet son gündü. Benimde hayallerim vardı Amerika da okumak ama tek sorun ailem onları nasıl ikna edebilirim ki tabi ya ilk önce arkadaşlara Sunalım daha sonra aile. Evet o gün buluştuk ve ben fikirlerimi söyledim ee Hayel dün den hazır Ömer desen her şeye evet diyo Aysima da kabul etti,birde şu İkizler de biz nereye gitsek gelirler pınar ve pelin her neyse gelicekler mecbur. Bir hafta sonra ailelerimizi bir araya getirdik ve fikrimizi sunduk önce burun kıvırdılar, sonra annemi ikna etmek için eda ve alin in de orda okuması.
   Bi süre geçti annemgil istanbula dönmüslerdi herkesin annesi izin verdi bi benim ki kalmıştı ve haber geldi baban bu gün sana bilet aldı 18.00 da ucak kalkıyor hazırlan diye. Mutluluktan  havalara uçmustum

   Bizim kızları aradım ve haber verdim hemen bavulumu hazırladım altına beyaz kaprimi üstüme brokly yazan tişört umu ve ayağıma o çok sevdiğim supralari giymistim. Hemen bizimkilerle buluşup havalimanına gittik.
 

  Ve Amerika Yolculuğumuz böyle başladı...
(2 yıl sonra)
Evet şu an üniversite 2 deyiz. Hayel'in Aysima'nın Öner'in sevgilileri oldu yani internet fenomenleri ve topçu lar bi zahmet olsun. Bu arada ben de boks a gidiyordum amerika Da devam ediyorum.
Her neyse burasi harika Hayel ve Aysimanın sevgilileri kuzen hatta SARIHAN holding leri var. Arkadaş herkesin mi holding i olur. Ve bizim öbür kızlardan da alin in sevgilisi var, Alaz DİNÇER okulun popileri
Ve benim ise sadece konuştuğum biri berk...

SUN~SETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin