Evet okulda kostüm partisi verilecektir. Ve her erkek bir kızla gidecekti tabiki Hayel aras la aysima ekin mert le pınar ve pelin de sevgili yapmış bi benim yok (kızım berk ne güne duruyo) iç ses başka kızla giderse... alin alkaz la gidecek güneş le ben kaldık sap gibi ortada acaba berk kiminle gidecek.
Okul da bu söylendi ve son derse kadar bekledim belki berk gelir birlikte gidelim der diye ama onda tık yok. Evet her zman ki gibi aysima Hayel aras ekin mert birlikte takılıyo ben eve gidiyorum müthiş ya akşam da bize gelceklermis bu gurup neyse taktım kulaklığımi eve doğru giderken mucizaly çekmeye karar verdim sonra bi baktım berk canlı yayın cekiyo 3lerdn bi kızla direk çıktım mucizaly den zaten eve de varmıştım salak değilim tabiki taksi ile gittim. Eve girerken kapının önünde HANDE KORKMAZ bu sana diye bi kutu vardı ve eve geçip içini açtım ve bir elbise altında da not küçük hanim parti ye benimle gelirmis BERK tabiki çığlık atarak dans ettim.
(MEDYADA Kİ ELBİSE)
Direk berk i aradım ve önce teskkur edip gelebileceğimi söyledim.
Balo da zaten yarın di akşam bizimkiler gelmeden yemek yaptım tam yemekler bitti sofrayı kurdum kapı çaldı (ah be aysima bi kere de anahtarını yanına al be kzim) belki berk geldi iç ses niye öyle diyo ki derken bi açtım tabiki bizim basketi aysima ydi. Direk sofra hazır dedim ve o dört lu gurup masaya oturdu. Yemek bitti hep birlikte sohbet ederken birden ben ve berkin konusu açıldı (ne alakaysa) aras la ekin mert bunu çok iyi taniyolarmis herseyini biliyormuş da hatta bu gün okulda benimle ilgili bişey demiş açaba ne demiş diye tam sorarken kapı caldi (iyi insan lafın üstüne gelir) yok iç ses çiğim kesin bizim kenafir gözlü İkizler dir dedim ve doğru tahmin ettim ama bu ciddi konuşma yapılırken onları içeri alamazdım.
İçeri geçtim arası zorladım söylemesi için. Tamam solicem ama belli etmiceksin dedi daha lafı bitmeden tamam dedin.
""-berk senden hoşlanıyo hatta hoşlanmayı geç sana aşık-""
""'- OHAA -'""
DEDİM ki iti an comagi hazırla berk den mesaj yarınki balo için sabah seni alırım yazmış tamma dedim sadece.
O sırada da aras la ekin mert i uğurladık Hayel de onlarla gidecekmis gene kaldık biricik Aysima'm ile ama ben yorgunluktan koltukta uyuya kalmıştım. Sabah erkenden kalktım berkin aldığı elbiseyi giydim saçımi da hafif dalga yaptım,dudağıma Ruj gözlere hafif makyaj hm çok güzel oldu zaten o sırada da aysima hazırlanmış kızın saçları o kadar güzel ki rapunzel olmus canım benim ben tam berk e mesaj atacaktım ki korna sesi geldi. Ve dışarı çıktım bana çok güzel göründüğümü söyledi o da harika hozukuyordu..
O günümüz çok güzel geçti akşam geç vakitte döndüğümuz için o gece berk bizde kaldı.. bende üstümu değiştirip yatağıma tam yaticaktim ki ekin odama girdi (noluyo lan) aynen ne oluyo
""Madem senin sevdiğin çocuk burda git onun la yat beni de sevgilimle yanlız bırak diyerek beni benim odamdan kovdu halbuki BİZ aysima ile ayni oda da kalıyorduk ( WTF )
-NEYSE İYİ GECELER(okuyanları seviyorum istediğiniz yere yorum yapıp oylamayı unutmayin:*)