Defne den Ömer e şarkı

54 6 0
                                    

Defne müzisyen biri ve şarkı yazıp söylüyo,ve yarın sevgili olalı tam 1 yıl oldu ve Defne bunu kutlamak istiyo.. Evet şu an Defne yanımızda Hayel de bizim evde 4 kız oturduk sohbet ediyoruz. Hayel Defne yi daha iyi taniyo. Daha önceden konusmusluklari varmış. Ömer şarkı dinlemeyi sever tabiki herkes sever ama Ömer bi dinlediğini hemen ezberler anliyacaniz şarkı düşkünudür.
Defne de bu yüzden bi şarkı yazmaya karar veri (I love me) Defne o gece bizde kalıp sabaha kadar şarkı için uğraştı. Ve sabahın köründe şarkıyı çalıp söylemeye başladı. Ve öğlene kadar hazır olması gerekiyordu. O evde aysima ile şarkıyı ayarlarken bizde kiraladığımiz yeri sahneyi düzenleyip süslemeye başladık her şey hazırdı. O sırada berk ve Ömer geldi (Ömer mi hersey bozuldu) Hayır bozulmadi . Ömer onun yapacağı şeyi biliyordu ama Defne ye ailesinin yanına gitmesi gerektiğini mesaj atıp sana bi kutu göndericem deyip süpriz yapacaktı. Evet Defne çok üzüldü ama oraya o kadar insan çağrıp iptal etmesi de ayıp olurdu herkes yerini almıştı ve Defne şarkısını söyledi. Daha sonra önerin kutusunu acacakti tam açarken seni seviyorum diye Ömer çıktı. ((Ay ne kadar romsntikler)) iç sesimin iç sesi sus istersen. Ve ikisi de çok mutluydu. Bu günüm de böyle geçti.

Okuyup oy verenler çok tesekkur ederim aralarda da yorum yaparsanız sevinirim iyiki varsınız. ..

SUN~SETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin