(Medyada hande nin giydikleri)
Okulun düzenlediği kamp yarınmş ve gelmek zorunluymus. Neyse artık gitcez o zman okuldan sonra alışverişe gitmek gerek ve su an öğle yemeğindeyiz. Kafeterya da oturuyoruz ben biraz daraldım. Ve izin istiyerek kalktım. Dışarda bi bank a oturup gözlerimi kapattım evet işte huzur bu içimden rahatladım denemle bayan Korkmaz diyen bi ses bozdu bu rahatlığı. Evet bu kışı berk ti. Buyur dedim. Yarın kamp varmış gidicekmisin ve gidiceksen kiminle gidiceksin dedi bana. Bende hiç gitmek istemiyorum ama biri davet ederse belki gelebilirim dedim. Berk te o zman benimle geliyosun tamam ayarlandi bitti gitti çıkışta beklede alışverişe çıkalım deyip benim bişey dememe izin vermeden gitti. Dersler bitti ve aynı yerde oturup onu beklemeye başladım. Bi 10 dakika bekledim ama gelmedi baktım gelmiyo arkama yaslanip kulaklıklarımi taktım ve rahatça oturdum rahatım berk geldi. Arabaya binip alışveriş merkezine gittik ve cok güzel bi çadır aldık ve birlikte kalıcı (oo super) bak iç ses bu sefer gene katılıyorum sana her neyse çadır, pike , yastık yumuşak yorgan (Ohh ne guzel) bide kıyafet (medyadaki kiyafet) yarın sabah 06.00 da yola çıkıcaz. Ekin mert aysima ben berk birlik te aynı arabada. Hayel le aras bi arabada. Ve işte diğer herkes kendi arabasıyla. Evet eve gelmiştik ve artık uyku vakti.
Sabah oldu evet saat 05.00 uyanmamiz lazım ama benim hâlâ uykum var. Neyse hazırlandik eşyaları kapıya koyduk ve ben arabada giderken uyucm için elime bi tane çarşaf aldm araba geniş di. Eşyaları yerleştirdik. Berk ve ben arkaya aysima ile ekin mert da öne oturdu arabayi ekin mert sürüyordu. Yola çıkmıştık önce okula gittik ve hep birlikte toplandık. Yalokuz 2 saat di tabiki ben uyucaktim berk yanımda oturduğu için izin alıp dizine yattım ve üstüme orttum ve o şekilde 1 saat falan uyudum. Uyandığım da yolu yarilamistik. Hava da biraz doğmuştu. Sözlerimi göğsüme çekerek büzüstum ve berk in kolunun altına girdim çarşafı onun üstüne de orttum. O şekilde de uyumuşum ne çok uyuyorum be tekrar Uyandığım da 5-10 dk lik yol kalmıştı. Berke baktım o da uyuyordu. Üstüme Polarimi giydim ve hazırladım. Durduğumuz da berki uyandırdım. Ve cadirimizi kurmak için güzel bir yer arıyorduk. Sonunda yemyeşil bi yer bulduk burda Hamak kurmak için yer de vardı. Tabiki ilk iş canım berk e hamaği kurdurmak evet kurdu bende yattım bütün işleri bunlara kakaladim. Ben gene uyumuşum. Uyandığımda saat 14.30 hiç mi kimse zahmet edip uyandırmamıs. Neyse Hayel ve aysima yi zorla kaldırıp çalı çırpı toplamaya çıktık. Kızlarla konuştum akşam berke biz neyiz diye sorcam evet cevabı Belli arkadaşız ama genede merak ediyorum. Akşam oldu dışarda oturuyorduk ve berk i özel olarak çağırdım. Ve berk -biz neyiz. Dedim .Berk ise,samimi iki arkdas dedi ve benim gözlerim istemsizce doldu neden bilmiyorum ama ağlamamak için kendimi zor tuttum. İyi geceler diyip koşarak çadıra girdim. Şimdi ne olucak ti ne mi gerçekten bu soruyu sorabilirmiyim. Hayır artık berk e karşı daha soğuk davranicam çünkü bi umudum kalmadı zaten hep de öyle olur...