Tři dívky postávaly na nádraží v chmurný zářijový den.
Zdálo se, jakoby na něco čekaly.Nejstarší dívka vypadala velmi temperamentně a neskutečně nádherně.
Ale vyzařovalo z ní něco studeného.
Je to snad kvůli jejím tmavým úzkým rtům, nebo kvůli kudrnatým havraním vlasům?
Vedle ní stojí o něco mladší dívka hodně podobná své sestře.
Její vlasy však nejsou uhlově černé, nýbrž hnědé.
Z jejích očí bylo poznat, že je velmi milá a přátelská.
Nejmladší ze sester vypadala zakřiknutá.
Tento rok totiž do Bradavic jela poprvé.
Honilo se jí hlavou tisíce obav. Co když jí klobouk nezařadí do Zmiozelu?
'Ale to nic',uklidňovala se'všichni z rodu Blacků byli ve Zmiozelu.'
'Ale přecejen Andromedu chtěl moudrý klobouk zařadit do Havraspáru!' hloubal v ní tichý hlásek.
"No tak už pojď Cissi", ozvalo se, a Narcissa sebou škubla.
Sestry už vyrazily k nástupišti devět a deset a nechaly nejmlaší pozadu.
Ačkoliv už tak Narcissa prošla nejmíň tisíckrát, měla strašný strach, že se pro ni přepážka na nástupiště devět a třičtvrtě uzavře.
Přivřela oči a rozběhla se vstříc zdi, když pak otevřela oči, objevila se před ní jakoby z ničeho nic parní lokomotiva.
Trochu jí bylo líto, že tu nejsou její rodiče.
Rodiče sester byli hodně přísní. Dbali na to, aby se chovaly tak, jak se na jejich rod sluší a patří.
Nesměly se bavit s mudly či mudlovskými šmejdy a bylo jim přísně zakázáno si najít budoucího manžela, který není absolutně čisté krve.
Také chtěli aby byly absolutně samostatné, právě proto kráčely všechny tři nástupištěm samy a dívaly se na to, jak se rodiny ostatních dětí srdečně loučí se svými potomky.
ČTEŠ
Sestry Blackovy
Fanfiction"Já nemám další sestru!", vyštěkla rozrušeně Bellatrix a při zmínce na Andromedu se jí zúžily zorničky. Tu zrádkyni vymazala ze svého života, už pro ni neexistovala. Pro Bellatrix Lestrangeovou byla Andromeda Tonksová mrtvá!