1.

43 2 0
                                    

Sedím na studené lavičce, prší, ale mě to nevadí, držíš mě za ruku. Mám prsty propletené s těmi tvými, každý tvůj dotek příjemně hřeje. Je ticho, sliším takždý pulz tvého srdce, uklidňuje mě to. Najednou se na mě bezeslova podíváš, tvoje do teď křišťálově modré oči zčernají. Ruce ti vychladnou, zlomyslně se usměješ.,,Nee!,, Zakřičím, probudím se ve svém pokoji, zrychleně dýchám a mám sucho v ústech. Pomalu sesunu nohy z postele, bosá chodidla se dotknou jemného koberce u mé postele, jdu do kuchyně, musím se napít. Vezmu hrníček a natočím do něho vodu, pohled mi zklouzne na několik patrných jizev na mé pravé ruce, jak se za ně teď stydím. Nejraději bych je vymazala, zapoměla.. Vracím se zpátky do pokoje, lehnu si do postele, nohy si přitáhnu k tělu. Přemýšlím, nemůžu spát. Hlavou mi běhá tolik otázek, po chvíli přemýšlení mi začínají těžknout víčka, usínám. Probudí mě sluneční paprsky prosvítající přez slabou záclonku, vezmu do ruky telefon 8:42 tak akorát na to, abych vstala. Odkopu deku, pustím si písničky, snad mi alespoň ty zlepší náladu, vlasy si zadělám do drdolu, otevřu skříň. Beru černé legíny a tričko s nějakým vzorem na zádech, rychle se oblékám. ,,True??,, Usliším mamčin hlas. ,,Noo?,, Zakřičím. Nic. ,,To mi snad dělá schválně,, Zamrmlám si pro sebe, rychle seběhnu po schodech. ,,Mami?,, Vejdu do kuchyně. ,, Mam..,, Nestačím to doříct, z toho co vidím mi přeběhne mráz po zádech. 
*Pokračování příště*

Doufám že se vám bude líbit,máme tu otevřeny konec kapitoli :3

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat