4.

39 3 3
                                    

Opět se ocitnu sama v nemocničním pokoji, už je mi mnohem lépe, cítím se i na to že půjdu domů, ale s rozhodnutím doktora to ani nehlo. Chtěla bych zase vidět Reye, chybí mi. Všechno, ty jeho nadýchané rty, křišťálové oči, a sexy tělo. Nejraději bych ho teď měla u sebe.. Z myšlenek mě vytrhne lehké zaklepání na dveře, chvíli se nic neděje. ,,Dále" Zakřičím, dveřma dovnitř vklouzne culící se Ray. ,,Ahoj kotě " Zaculí se, miluju když mi tak říká. ,, Doktor říkal, že už si tě můžu odvést" Usměje se, a nakloní se ke mě. ,,Tak to je super, že můžu vypadnout" Zakřením se, a při pohledu na jeho plné rty si zkousnu spodní ret. Usměje se, a začne mě vášnivě líbat, jak mi tohle chybělo. Zabořím ruce do jeho vlasů, jeho ruce míří, pod moji nemocniční košili. ,,Chci tě!" Procedí nadrženě mezi zuby. Znovu ho začnu dravě líbat, a užívám si každý jeho dotyk, pokaždé když mi přejede prstama přez bříško, projede mnou vlna slasti. Poté se rtama přemístí na můj krk a klíční kosti, hbitě ze mě strhne košili, a já se před ním ocitnu nahá. Přestane, dívá se na mě jako na kořist, pak se šibalsky usměje, a jazykem si razí cestičku, přez moje bříško níž a níž. Když už je skoro tam, zastaví se a vrací se zpátky, čímž mě prakticky mučí. Potichu vzdychnu, když se konečně jazykem dostane až dolu, začne mě dráždit, a já začínám šílet, k tomu přidá ještě dva svoje prsty. Moje vzdychy sou pravidelnějsí, a hlasitější. Cítím že se blížím k slastnému vrcholu, Ray ale přestane, nechápavě se na něj podívám a zamručím. ,,Nechci aby ses udělala už teď kotě" ,,Fajn" Naštvaně si sednu na postel, a začnu Rayovi stahovat kalhoty, když konečně uvidím obah jeho trenek, mlsně se olíznu, vezmu ho do pusy, a začu pomalu rtama klesat níž a níž, a pak zase nahoru, začí nám zrychlovat, a následně na to zpomalovat. Ray začne vzdychat, a já poznám, že se blíží k vrcholu, přestanu. ,,Ty seš hrozná bestie,, Procedí mezi zuby. ,,Aspoň vidíš jaký to je" Usměju se, Ray mě hodí na postel, a lehne si nademně. Tvrdě do mě vnikne, vzdychnu, začne přirážet rychleji, a tvrději. Moje vzdychy sou hlasitější, a pravidelnějsí, Rey pochvilce taky račne vzdychat. Zavřu oči, a užívam si ty vlny slasti které mnou prochází, zače mě líbat, přidá jazyk, z mých vzdychů vyjde jeho jméno, pochopí že se blížím k vrcholu, a tak zrychlí ještě víc, a je to tady, můj a náspedně jeho vrchol, udýchaně si lehne vedle mě. ,,Miluju tě" Řekne, a dá mi pusu na čelo.

*pokračování příšťe*

Tak tu je další kapitola, původně sem neměla v plánu mít příběh tak perverzní, ale po chvilce spaní sem pochopila že mě to baví. XD Tak doufám že se vám líbilo, a asi čekejte víc takových kapitol, protože sem se v tom celkem našla :33 <3

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat