Chapter 2

1.5K 127 3
                                    

Rumah Song Ji Hyo

Song Ji Hyo tergesa2 memakai kasut sekolahnya. Dia sudah lambat . Dia tak mahu didenda oleh Cikgu Haha.

Song Ji Hyo : [Jerit] Eomma ! Ji Hyo pergi sekolah dulu ye.

Mrs. Song : Kejap Ji Hyo-ah !

Song Ji Hyo : Waeyo eomma ? Ji Hyo dah lambat ni. Ji Hyo takut kena denda dengan Cikgu Haha.

Mrs. Song keluar dari dapur membawa bekal makanan untuk anaknya.

Mrs. Song : [Hulur bekal makanan] Siapa suruh kamu berjaga semalam. Eomma sudah kejut kamu banyak kali tadikan.

Song Ji Hyo : He he he [Garu kepala] . Layan drama korea semalam sebab tu Ji Hyo tidur lambat. Okay la eomma, Ji Hyo pergi dulu [Kiss pipi eomma nya]

Mrs. Song : [Senyum] Hati2 Ji Hyo-ah ! Jangan lupa makan bekal yang eomma buat tu !

Song Ji Hyo : Nae eomma ! [Lambai tangan dan terus lari] Arghh ! Aku dah lambat ! Ni semua pasal drama korea semalam ..

Bilik  Jungkook

Mrs. Kim mengetuk pintu bilik Jungkook

Mrs. Kim : Jungkook-ah ! Mari turun sarapan pagi.

Jungkook : Nae eomma ! Eomma turun la dulu . Jungkook nak pakai baju kejap .

Mrs. Kim : Araseo !

Jungkook keluar dari biliknya dan terus ke ruang makan

Jungkook : Appa mana eomma ? [Sambil mencapai sekeping roti]

Mrs. Kim : Appa kamu sudah ke pejabat. Katanya ada masalah sikit dekat pejabat.

Jungkook : [Angguk] Ohh ..

Mrs. Kim : Makan cepat Jungkook-ah. Kamu dah lambat nak ke sekolah.

Jungkook : Nae ... eomma [Sengih]

Jungkook sudah selesai makan dan ingin ke sekolah.

Jungkook : Eomma ! Jungkook pergi sekolah dulu ye .

Mrs. Kim : Ye lah. Jangan buat masalah lagi di sekolah ye. [Mengusap pipi Jungkook] Oh ye . Jungkook nak driver hantarkan ke ?

Jungkook : [Geleng kepala] Takpe la eomma. Jungkook bawa basikal je pergi sekolah. Pergi dulu eomma [Lambai tangan]

Mrs. Kim : [Lambai tangan] Hati2 Jungkook-ah

[H] She's My GirlWhere stories live. Discover now