Club Malam di Gangnam
Song Ji Hyo : Aku tak biasa la dengan tempat ni, Eunji-ah. [Pujuk] Jum la ! kita lepak dekat tempat lain.
Jung Eunji : Alaa .. Sekejap je okay ? Aku dah janji dengan kawan aku. Aku janji tak lama. Pleaseee 😟
Ji Hyo mengeluh. Dia memang boleh jadi lemah kalau kawannya merayu.
Song Ji Hyo : Araseo .. Tapi sebelum pukul 12am aku kena balik. Aku taknak eomma aku risau. Araseo ?
Jung Eunji : [Hug] Nae ... ! Gomawo chingu-ah ! Jum kita masuk dalam.
☆☆☆☆☆
Jungkook hanya duduk kebosanan. Dia malas nak layan dua orang perempuan yang dari tadi duduk dikiri dan kanannya. Dia rimas! Semua Suga punya pasal. Mana entah mamat tu hilang. Jungkook mula bangun ingin beredar dari situ tetapi tangannya ditarik untuk duduk semula.
Perempuan 1 : [Nada menggoda]Oppa ... Jum la kita menari .
Jungkook : OPPA ?? [Guling mata keatas] Yah ! Aku lagi muda tau dari kau tau N.U.N.NA ?
Perempuan 1 tergamam mendengar sindirin Jungkook. Dia cuba mengawal perubahan wajahnya. Perempuan mana je yang tak mahu kan Kim Jungkook, anak kepada jutawan Kim Man Shik. Dia cuba tersenyum manis.
Perempuan 2 : [Gelak] Jungkook-sshi . Minum la dulu . Awal lagi nak balik ni . Nanti kawan awak cari pulak .
Jungkook menerima botol beer yang dihulurkan. Dia mula meneguk beer tu. Dia tahu dia masih dibawah umur tapi dia sudah biasa dengan minuman keras tu sejak Suga mengajar dia minum 2tahun lepas. Tiba2 dia terpandang susuk tubuh seseorang yang dia kenal sedang duduk berseorangan.
Jungkook : Song Ji Hyo ?? Apa dia buat kat sini ?
Jungkook cuma memerhati Song Ji Hyo. Riak wajah Song Ji Hyo menunjukkan dia tidak selesa dengan suasana club malam. Song Ji Hyo mula didatangi dua orang lelaki lalu duduk dikiri dan kanannya. Song Ji Hyo mula bangun ingin beredar tapi tangannya ditarik semula untuk duduk.
☆☆☆☆☆
Lelaki 1 : Hey .. nk pergi mana ? Duduk la dulu. Kitaorang cuma nk berkenalan je dengan awak.
Song Ji Hyo menarik tangannya yang digenggam lelaki itu.
Song Ji Hyo : [Monolog]Erghhh ! Mana si Eunji ni pergi .. Dah jumpa kawan dia terus lupakan aku kat sini.
Lelaki 2 : [Mengelus rambut Song Ji Hyo] Siapa nama awak, pretty? Awak dengan siapa? Tak mungkin perempuan secantik awak tak ada teman.
Lelaki 1 : Nak kami temankan, sweetie?
Kedua-dua lelaki itu tertawa sesama mereka. Song Ji Hyo mula rasa ketakutan. Dia ingin balik!
Song Ji Hyo : [Monolog] Siapa2 tolong saya. Saya takut! Tolong!
Jungkook : Aku teman lelaki dia ! So korang boleh tak berambus dari situ. Kau tak nampak ke teman wanita aku tu tak selesa? [Smirk]Korang kenalkan aku siapa?
Kedua-dua lelaki itu terkejut melihat Jungkook. Lalu mereka cepat2 beredar dari situ. Mereka sempat juga meminta maaf dengan Song Ji Hyo. Mereka tau mereka akan dapat masalah besar kalau mereka cuba cari masalah dengan Jungkook.
Gamsahamnida sebab baca ff author yang tak best ni. Still rookie .. 😂😂
YOU ARE READING
[H] She's My Girl
Fanfiction'You're mine and always mine' - Jungkook 'Siapa yang patut aku pilih?' - Jihyo 'Serupa tetapi lain' - Taehyung 'I'll make you be mine' - Jimin 'Cintai saya semula' - Naeun Thanks to @eninonono for the cover Author guna 'Kim' sebagai nama keluarga J...