Sveiki, šią savo "istoriją" apleidau ir dėl to turėjau priežastį! Ši "istorija" buvo ant ištrynimo ribos. Visų pirma aš norėjau pasakyti, jog šie aprašymai apie horoskopus yra mano! Ir tik mano originali idėja! Bet atsirado toks labai geras žmogutis, kuris paėmė ir pasivogė mano idėją, negana to, parašė, kad tai originalu! Pamačiusi tai, pamaniau, gal sutapo papraščiausiai ir ji tikriausiai pati iš tikrųjų sugalvojo savo idėją, o aš iš tikrųjų nevogiau ir maniau gal čia sutapimas... bet aš net vaikščiojau per visą wattpad ir ieškojau ar yra tokia mano idėja ir jos nebuvo tuomet sumaniau tą savo idėją įgyvendinti... Dėl tokio įvykio visiškai nekėliau nieko apie horoskopus... ir jau žadėjau ištrinti šią "istoriją", bet visiškai "netyčia" man į galvą atėjo pasiknaisioti tos panelės profilyje apie jos activity ir išvydau akivaizdų dalyką, jog jos idėja atsirado dvigubai vėliau!
Įrodymai:Ji pradėjo rašyti rugpjūčio 2 d.
Mano įrodymai:Aš pradėjau rašyti liepos 21 d.
Dabar kuo įsitikinau, kad sutapimų NEBŪNA! Wattpad'e pilna neoriginalumo! Aš turiu pilną idėjų savo galvoje, beet kam jas viešint? Vistiek kažkas nukopijuos...
Suprantu, kad atsiras tokių kurios murmės, kad esu drama queen ir t.t ar tiesiog užstos tą panelę...
BET AŠ NETYLĖSIU! AŠ VISUR TAI VIEŠINSIU!
Dabar suprantu, koks šūdinas jausmas yra kai tave kopijuoja... Dabar žinau ir pilnai suprantu kitas merginas kurių įdėjas atsiprašant tiesiog nup*sa iš panosės...
Merginos, jūs taip pat netylėkit! Reikia tokias viešint ir smerkti viešai!!!
Ši panelytė bus reportinta wattpad administracijai ir aš neketinu pasiduoti... 😄
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Horoscopes [Horoskopai]
РазноеČia ne istorija, bet čia bus aprašomi kiekvieno horoskopai. Jeigu tiki horoskopais užeik ir paskaityk!